Ekenstar Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Seat 1: vanpopco ( $27.25 ) Seat 2: OXFORD ( $30.60 ) Seat 3: daisymae_32 ( $23.50 ) Seat 4: jackstrw ( $33.45 ) Seat 5: BigEvv ( $23.75 ) Seat 7: foxpoker ( $13.10 ) Seat 9: Mandilei ( $104.34 ) Seat 10: KTG_unltd ( $22 ) Seat 8: Ekenstar ( $24.65 ) Seat 6: No1Lakersfan ( $10 ) vanpopco posts small blind [$0.10]. OXFORD posts big blind [$0.25]. No1Lakersfan posts big blind [$0.25]. ** Dealing down cards ** Dealt to Ekenstar daisymae_32 folds. jackstrw folds. BigEvv folds. No1Lakersfan checks. foxpoker calls [$0.25]. Ekenstar calls [$0.25]. Mandilei calls [$0.25]. KTG_unltd folds. vanpopco calls [$0.15]. OXFORD checks. Synar med dubbelparet i mittposition. ** Dealing Flop ** Floppar en underfull kåk , QQQKK. Min hand är sårbar mot spelare som sitter med Kxxx. Sitter här i sen position och inte i tidig. vanpopco checks. OXFORD checks. No1Lakersfan checks. foxpoker checks. Ekenstar bets [$1.45]. Mandilei folds. vanpopco folds. OXFORD calls [$1.45]. No1Lakersfan folds. foxpoker folds. Får väl betta och se var man står, har troligtvis bäst hand här. Syn av en spelare, OXFORD. Han bör sitta med en kung. Och då han sitter i bb kan han ju ha vilka sidokort som helst till den kungen. OXFORD är lite halvmaniac av sig, kan potraisa preflopp flera händer i rad (och ofta i blindposition) och sedan antingen checkfolda eller betta pott på floppen. ** Dealing Turn ** OXFORD checks. Ekenstar bets [$4]. OXFORD calls [$4]. Här får man väl fortsätta att betta och folda vid omslag? ** Dealing River ** OXFORD checks. Ekenstar?? Ett litet värdebet här kanske? Hur mycket? Andra tips, kommentarer till hur man ska spela floppade underfulla kåkar? Citera
Djens Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Han har självklart en K, den saken e klar. 7an hjälpte honom Troligen inte då Kxx7 är en ovanlig hand, 9an e LITE farlig då han kan ha typ 9TQK typ om han e bra. MEn 70% pott tror jag är bra, det borde du få betalt av AKxx av. Citera
Ekenstar Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2006 7an hjälpte honom Troligen inte då Kxx7 är en ovanlig hand, 9an e LITE farlig då han kan ha typ 9TQK typ om han e bra. Han satt i bb och fick se floppen gratis. Citera
Djens Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Jag missar alltid sånt där när jag läser HHs. Då kan han ju ha lite vad som egentligen. Det är nog varken fela tt checka eller att valuebetta i så fall Citera
Timmi Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Hade nog gjort som djens och bettat 70% av potten. Citera
Ekenstar Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 Jag checkade rivern, ville inte ha en checkraise emot mig. OXFORD shows [ Td, 3c, Kc, 4d ] a flush, king high. Ekenstar shows [ 3h, 3s, Qh, Qd ] a full house, Queens full of kings. Ekenstar wins $11.80 Citera
Recommended Posts