Per162 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 han dubblade precis upp på stars med KQ mot A4 har jag för mig.. rätta mig om jag har fel.. samma nick? yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Jag låg riktigt bra till ett tag, först torskar man K K mot A 10s all-in pre, 36k pott. Sedan K Q s floppen Q J 5 två i min färg.. blir all-in mot Q J.. ingen klonk! Är så tiltad nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 han dubblade precis upp på stars med KQ mot A4 har jag för mig.. rätta mig om jag har fel.. samma nick? Japp, gäller att ha klonkar skills... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 Såg ni stars precis, så typiskt alltså.. Åkte precis på stars som 601:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Såg ni stars precis, så typiskt alltså.. Åkte precis på stars som 601:a bra o spara all klonk till party tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 Såg ni stars precis, så typiskt alltså.. Åkte precis på stars som 601:a bra o spara all klonk till party tycker jag Hehe, tack. Snart ITM, vi får väl se... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 Just nu är det bara skräphänder, skall man ställa in så vill man gärna bygga det på något i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 ITM nu! grattis nu e det bara o vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 grattis.. nu har du vunnit tillbaks inköpet iaf vilken e din bästa placering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 grattis.. nu har du vunnit tillbaks inköpet iaf vilken e din bästa placering? I denna eller rent allmänt, brukar inte lira på söndagar så sent annars eftersom jobbet kallar, men blev 1:a i en 50$ buyin och vann 8000$ en gång, faktiskt strax efter julhelgen, hur skönt va de'... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 grattis! AA fick stå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enhetsmatris Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Snyggt dubblat! Lite mer andrum nu. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 grattis.. nu har du vunnit tillbaks inköpet iaf vilken e din bästa placering? I denna eller rent allmänt, brukar inte lira på söndagar så sent annars eftersom jobbet kallar, men blev 1:a i en 50$ buyin och vann 8000$ en gång, faktiskt strax efter julhelgen, hur skönt va de'... oki najjs nh btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deltaman Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Va snabb du var stackbrat. Skönt att dina AA höll. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 shit vilken klonker timpuktu e.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 Jaha då får man sätta på kaffekokaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 shit vilken klonker timpuktu e.. lol En riktig gris e' han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 Dags att softa igång ett par SNG nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Dags att softa igång ett par SNG nu då... vad kör du för inköp på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 1 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Dags att softa igång ett par SNG nu då... vad kör du för inköp på dom? Allt mellan 55 och 109, testat ett par ggr på 215 men har inte rullen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Dags att softa igång ett par SNG nu då... vad kör du för inköp på dom? Allt mellan 55 och 109, testat ett par ggr på 215 men har inte rullen. okej men du måste ha en hyfsad rulle ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Hur kan han syna med KTo där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 hmm missade sista handen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 1 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 hmm missade sista handen.. Surt KQs för mig och han har KT och träffar T. Pengar tillbaks iallafall., tack för supporten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts