Mate Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Snälla hjälp oss två studenter med vår magisteruppsats genom att fylla i en enkät om mobilanvändares förtroende för mobil säkerhet. Den tar max 1 minut. http://tkweb.se/mobilesurvey/ Tack på förhand!! Mvh Mattias & Linus Internationella Handelshögskolan i Jönköping Citera
kfluffie Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Nu har jag svarat!! Kryssa i att jag t.ex. inte vill använda telefonen till banktjänster. Känns lite osäkert och ostablit för tillfället. Visserligen har inte mobiler lika mycket skit som en dator har men med en dator så vet jag att det finns bra kryptering och så på min Internetbank. Men med tiden så kommer jag nog komma att betala en och annan räkning via Telefonen. Betala telefonräkningen via telefonen. Citera
kydyl Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Är ni säkra på att ni verkligen tycker det är intressant att ta reda på vad x antal PF.nu medlemmar som besöker off-topic forumet och som tycker det är kul att svara på enkäter anser om mobilsäkerhet, speciellt eftersom ni inte kan generalisera era resultat? Citera
patetia Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Ja och nej frågor som man slipper utveckla är så sköna! Citera
Recommended Posts