ooop Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Party har (som alla märkt) ändrat på en djäääävla massa saker. Någonting jag dock tror är ett riktigt guldkorn, är de nya SNG:arna, p.g.a. två saker. 1 ) Djupare stackar - Bättre möjlighet att spela bort farbror fisk 2 ) Timade levels - Mindre stress, kort sagt, mer tid att spela bort farbror fisk. Kör en massa SNG:ar just nu, kan återkomma med en rapport när jag vet hur bra det går Verkar dock som folk är helt insane just nu Citera
NorthQ Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Hur går det Hans.. Mina 11$ SnG går ganska bra. Citera
NorthQ Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 http://expressen.se/index.jsp?a=577064 läs detta....ett program speciellt för SnG. Hur tror ni detta påverkar? Ett program som talar om hur man skall göra....måste ju nästan vara fusk. Ändå så har party poker gått i sammarbete med dem. Sanslöst. Finns redan en bitch n whine tråd om detta på forumet, så jag tänkte bara att ni kan skriva här hur ni tror det påverkar. Kommer jag som tidigare inte plussa lika mkt längre på SnG? Eller blir skillnaden marginell? Citera
Recommended Posts