Gå till innehåll

Slampens SnG orgie under 2006


slampen

Recommended Posts

Följer med strömmen och skriver en egen dagbok under 2006 här på

forumet. Kommer mestadels att lira 10-manna SnGs eftersom det är den

spelformen jag behärskar bäst.

 

Lite om mig själv. Pluggar år 3 på Naturvetenskapliga programmet på gymnasiet. Spelar samtidigt fotboll i ett av sveriges bästa klubblag :lol:

Självklart är det FK Örebro jag pratar om.

 

Har spelat poker i snart ett och ett halvt år. Mina största vinster är nog när jag kom 5a av 900 deltagare i Primas $20K garanti och fick $1.3K. Annars har jag nog en vinst i en $2 rebuy med $523 som näst största vinst.

 

De senaste 7 SnGsen jag har lirat har resulterat i dessa resultat.

 

Inköp €5 + €0.50

 

Placering Vinst Antal

1a €25 2

2a €15 0

3a €10 4

OOTM €0 1

 

Alltså har jag fått tillbaka €90 på totalt €35 + rake i insats.

Tycker att dessa resultat är ganska bra.

 

För tillfället spelar jag på b2b genom nicket StanStagg, ni vet Stan Centertanken ? Den gamle busterklassikern 8-)

 

Kommer att försöka att spela i intervalls om 10 SnGs. Uppdateringar kommer att komma så ofta som jag har tid med det. Eftersom jag är en upptagen ung man så kommer det ibland att bli väldigt sällan och ibland väldigt ofta.

 

Annars har jag enorma tiltproblem så jag uppskattar om de få som läser detta skriver TILTA INTE!!! i min dagbok. Ju fler gånger, desto bättre.

 

/Slampen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OJOJOJ vad jag tiltar! Ska nog tilta bort hela bankrullen, vet inte hur många rivers jag hade emot mig under den sista SnG.

 

Ska nog sparka sönder lite gamla skivor och sånt för att tilta av mig, har sånn jävla damp just nu. Vad ska man göra när allt går åt helvete ?

 

Intervall 1, efter SnG 2

Plats Pris Antal

1 €25 1

2

3

OOTM 0 5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, eftersom jag lirar SnG på b2b kan jag inte få HH va?

Eller är jag helt offside igen?

 

Aja en viktig HH ifrån i går:

 

Spel: €5 + €0.50 2-tablad SnG.

 

Jag har 32o, har lite mer än medelstack.

Knappen dubblar, SB lägger och jag på BB synar.

Resonerar att miniraise oftast betyder A-x, men han kan likagärna

råbluffa. Jag synar, flopp A 2 3 rainbow. Fi betar 2 BB, Jag checkraisar till 8 BB. Han steker lite och synar, turn A. Frågan är alltså hur ska jag gå vidare nu, ska jag ta kommando igen, eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, eftersom jag lirar SnG på b2b kan jag inte få HH va?

Eller är jag helt offside igen?

 

 

I turneringar och SNG:s så får man ta och kopiera handnummret som syns i rutan längst ned till vänster. Detta klistarar man sedan in i "hand histories" i cashier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...