TraktorTomas Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Skön +10-årsbump Ont: Bästa botemedlet mot tilt är kunskap. Plugga poker, plugga varians, förstå båda koncepten = Högre WR och förståelse för varians = mindre tilt. = högre WR = mindre tilt = högre WR = mindre tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 När jag närmar mig tiltstadiet brukar jag ta mig en titt över högeraxel där jag har satt upp en bild på min stora idol och förebild. Det är en bild när man ser honom sitta och vänta 2.5/5 Diana på SVS helt ostört. Vet inte vad som är sjukaste att se. Duzak på 2/5 eller att du har en IKEA-lampa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Bad beats och tilt hör liksom ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Snygg bump. Biobiljett på den OnT: tiltar folk fortfarande? Är inte det lite 2009? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Merg$ster Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Snygg bump. Biobiljett på den OnT: tiltar folk fortfarande? Är inte det lite 2009? Hälften av alla regs spelar ju aldrig utan weed i systemet så det är väl inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nattsudd Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Ont: Bästa botemedlet mot tilt är kunskap. Plugga poker, plugga varians, förstå båda koncepten = Högre WR och förståelse för varians = mindre tilt. = högre WR = mindre tilt = högre WR = mindre tilt. detta funkar inte för mig iaf ju mer jag förstår hur osannolikt det jag just nu bevittnar är, desto mer förbannad blir jag fler tips behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=nattsudd;1865610]detta funkar inte för mig iaf ju mer jag förstår hur osannolikt det jag just nu bevittnar är, desto mer förbannad blir jag fler tips behövs![/quote] Läs: Jarred Tendler - Mental Game of Poker //end thread Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=bubbelpool;1865691]Läs: Jarred Tendler - Mental Game of Poker //end thread[/quote] Lmao +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Merg$ster Postad 12 Mars , 2017 Rapport Share Postad 12 Mars , 2017 [quote=nattsudd;1865610]detta funkar inte för mig iaf ju mer jag förstår hur osannolikt det jag just nu bevittnar är, desto mer förbannad blir jag fler tips behövs![/quote] Samma här. fkking rigg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moonk Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 Är tanken att du ska ändra de yttre faktorerna eller de inre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts