Gå till innehåll

Hur vanligt är det med privata rake-avtal?


ruter2

Recommended Posts

Med anledning av tråden om den hutlösa raken och hur vissa spelare betalar 10-tusentals $/år så undrar jag om det förekommer privata rakeavtal mellan storspelare och olika siter? Spelar man 12tim/dag på 8 bord samtidigt borde man ju kunna förhandla sig till nån slags volymrabatt.

 

Är det någon här som har ett sådant avtal eller försökt att få det?

 

OBS! jag menar inte de normala rake-back-systemen utan privata dealer med bolagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har något som kallas för VIP-deal. Får lite bättre % än övriga rakeback-spelare, eftersom jag är "highraker".

Men det går ju genom min affe, så är ju inget personligt mellan mig och sidan.

 

det är betydligt vanligare.... affarna kan ju ge dig hur mkt som helst egentligen(nästan) .. tror frågan var mer menad utåt ifall typ ladbrokes ger ut bättre rake avtal till vissa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns faktiskt ganska många "skin" som går emot nätverkets regler och ger ut rb i smyg till storspelare..även fast det är STRIKT förbjudet.. tänker inte säga vilka skin eller vilka nätverk..

 

kan ju säga att party poker skulle ALDRIG själva ge någon rb.. även om du rejkar $100 000 om året o ber party poker om en t-shirt blir du dissad med nått konstigt auto-svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback

 

Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst.

 

jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!!

 

Alltså jag har 102% just nu. På min pappas site ska jag få 560%, kan även få 290% på min kusins site!!

 

Får även bäst sign up bonusar av alla spelare samt plussat bäst på min nivå!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback

 

Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst.

 

jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!!

 

Alltså jag har 102% just nu. På min pappas site ska jag få 560%, kan även få 290% på min kusins site!!

 

Får även bäst sign up bonusar av alla spelare samt plussat bäst på min nivå!!!

 

INGET SNACK OM RB!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst finns det private rb-erbjudanden.. känner till vissa som har 100% rakeback

 

Har dem bara 100%? Jag har 102%.. Så jag är bäst.

 

jag har 500% + att jag äger siten jag spelar på!!!

 

Alltså jag har 102% just nu. På min pappas site ska jag få 560%, kan även få 290% på min kusins site!!

 

Får även bäst sign up bonusar av alla spelare samt plussat bäst på min nivå!!!

 

INGET SNACK OM RB!!!

 

Haha klockrent! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har något som kallas för VIP-deal. Får lite bättre % än övriga rakeback-spelare, eftersom jag är "highraker".

Men det går ju genom min affe, så är ju inget personligt mellan mig och sidan.

 

det är betydligt vanligare.... affarna kan ju ge dig hur mkt som helst egentligen(nästan) .. tror frågan var mer menad utåt ifall typ ladbrokes ger ut bättre rake avtal till vissa..

 

Eh, affarna får väl själva bara runt 30% oftast? Som dom sen måste splitta upp till sig själva och till dom som signat under dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...