Nizse Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Hola! Behöver lite ny musik på mp3:an. Nån som kan tipsa om lite go musik i stil med System of a down, Hellacopters, Rammstein, Nomads å liknande. Tacksam för tips Citera
Skadast Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Något i stil med en salig blandning verkar det som Köpte 3 doors downs senaste (av någon underlig anledning) före jul och jag tycker den var riktigt bra. Seventeen Days heter den (gjordes på sjutton dagar för övrigt). Citera
parre Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 http://download.sovmusic.ru/m/inter_sw.mp3 Upp till kamp kamrater!!!!!!! Citera
Saint_Bjorn Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Så fort nån frågor efter bra musik tjatar jag om King's X (http://www.kingsxonline.com/). Deras 4-5 första plattor tycker jag är bäst, men det är en smaksak. Citera
Vallgrei Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Alkaline trio, riktigt bra amerikanskt band åt rock/punkhållet. Citera
Myssion Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Senaste jag provade var Sirenia, Within Temptation och Sonata Arctica, de båda första var bra, lite samma stuk som Nightwish, de sista var väl sådär, vissa låtar var bra, andra lät lite för mycket som gammal hederlig pudelrock. Citera
grannby Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 sparar just nu hår för att kunna headbanga mer effektivt till denna goding: nonpoint - bullet with a name Citera
nucleus Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Hola! Behöver lite ny musik på mp3:an. Nån som kan tipsa om lite go musik i stil med System of a down, Hellacopters, Rammstein, Nomads å liknande. Tacksam för tips Allt du behöver är detta... Take me there skriv in artister du gillar och så spelar den dels sånt du skrivit in plus "andra som ligger nära". Riktigt bra och rekommenderas!! Citera
Chris_ Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Senaste jag provade var Sirenia, Within Temptation och Sonata Arctica, de båda första var bra, lite samma stuk som Nightwish, de sista var väl sådär, vissa låtar var bra, andra lät lite för mycket som gammal hederlig pudelrock. Sonata Arctica å within temptation har ju typ världens bästa ballader. Rekomenderar respektive grupps tidigare plattor dock före de nyaste. Within temptations senaste är ju exempelvis någon form av kass blandning mellan evanecense och nightwish. Citera
Betterman Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Du hittar det mesta på bandit1063.com! Just nu var det Godsmack som är så j-a bra! Citera
hnat Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Allt du behöver är detta... Take me there Efter en snabb titt kan jag bara hålla med, även om vissa tips på nåt sätt blir lite märkliga. Citera
Nizse Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 Tackar för tipsen, verkar som jag får lite ny musik att lyssna på när jag sluter mina ögon under palmerna nästa vecka. (Parres tips var dock lite halvrisigt ) Citera
Gahlster Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jag rekomenderar hjärtligt HCSS, speciell Hardcore Superstars 2005 Citera
granath Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 In Flames rekomendes. Grymt hårda men samtidigt väldigt melodiösa och sköna riff. Jag gillar inte den sortens musik normalt men In Flames är grymt sköna. Börja med någon av dessa plattor. Soundtrack To Your Escape Reroute To Remain Clayman Citera
thorn Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jag ska passa på att ge props till Kubo, som för ett tag sedan hade en lång diskussion om Sufjan Stevens med Swede i en annan musiktipstråd. Jag laddade hem Seven Swans och har varit fast sedan dess. Hans senaste skiva, "Illinois", är det absolut bästa som släppts 2005. Helt galet, sanslöst bra. Citera
Hickmott Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 sparar just nu hår för att kunna headbanga mer effektivt till denna goding:nonpoint - bullet with a name Det var ju faktiskt en riktig rockrökare. Mitt tips till trådstartaren måste bli Parkway Drive - Killing with a smile. Hela plattan är svinbra. Och för att spinna vidare på kubos linje, alltså hårdrock med roliga bandnamn, så kan jag också tipsa om Cock and Ball torture. //Hickmott Citera
Papa Kubo Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Det roliga är ju texterna: Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man He went to art school when he was younger He wanted to be a painter Hitler was a vegetarian He was also a non smoker Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man He hired gay and handicapped officers He was concerned about overpopulation If Hitler was alive today He'd listened to the Cure, the Smiths and Depeche Mode Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Hitler was a sensitive man Citera
Hickmott Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 If Hitler was alive todayHe'd listened to the Cure, the Smiths and Depeche Mode Det där var riktigt jävla skitkul faktiskt //Hickmott Citera
Ayahuasca Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Bullet For My Valentine 30 Seconds To Mars Chevelle Deftones Några sköna random band. Instämmer för övrigt med Kubo, Anal Cunt är ett hett tips. Texterna kan vara svåra att urskilja iom. att det är grindcore, men ouch! - Lyrik på hög nivå! Citera
eurythmech Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 If Hitler was alive today He'd listened to the Cure, the Smiths and Depeche Mode lollissimo! Citera
hansolo Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Arch Enemy och Cradle of Filth om du vill ha röjj =) Annars har vi Iron Maiden,Judas Priest,White Snake osv osv om du vill ha lite mjukare rock =) PS: Kiss glömde ja Citera
Myssion Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Här har du annars ett tips som bara inte kan gå fel: Citera
Gahlster Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Här har du annars ett tips som bara inte kan gå fel: ett rött kryss på vit bajgrund kan inte vara fel, nej! =P Citera
Recommended Posts