Gå till innehåll

Strul med Partypoker efter senaste uppdateringen?


elvis77

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fan vad irriterande när man kommer hem 22:05 och ska lira 35k som vanligt och så börjar pp uppdateras. Sen hittar jag inte turneringen i tid, innan jag ser att den inte startades.

Man startar med mer marker och ante har lagts till, ska bli kul. Blir nog bra när alla turneringar kommer igång och man vänjer sig lite med det nya.. Synd att dom inte har fixat så man kan se vilken plats man ligger på.

Nu kanske man slipper leta upp sitt eget bord när borden bryts :roll:

En dålig sak är ju dom fula beten (798 osv).

Aja blir nog bra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad irriterande när man kommer hem 22:05 och ska lira 35k som vanligt och så börjar pp uppdateras. Sen hittar jag inte turneringen i tid, innan jag ser att den inte startades.

Man startar med mer marker och ante har lagts till, ska bli kul. Blir nog bra när alla turneringar kommer igång och man vänjer sig lite med det nya.. Synd att dom inte har fixat så man kan se vilken plats man ligger på.

Nu kanske man slipper leta upp sitt eget bord när borden bryts :roll:

En dålig sak är ju dom fula beten (798 osv).

Aja blir nog bra..

 

Ska kanske vara glad att du missade. I nån turnering som startade fick några 3000 i startstack medans andra fick 1000 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler än jag som har problem med PokerAce Hud? Spelar 6-manna statsen kommer på helt galna ställen , en lirares stats hamnade rakt över mina hålkort någons kunde jag inte ens se. Sen var det inställnigarna för 10-manna bord som visades. (Blir ungefär lika när jag spelar 6-manna på crypto) Har senaste PAH 1.10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser strukturen ut numera?

 

Du börjar med 3000 i marker (5000 för t.ex. $700K guaranteed), blindsen börjar på 20/40 osv. (se här för mer exakt info).

 

Ett stickprov:

Efter 120 spelade minuter låg blindsen med den gamla strukturen på 200/400 (pottstorlek vid fullbord = 600, startstack på 1000). Med den nya strukturen ligger blajndsen på 600/1200+50 i ante (pottstorlek vid fullbord 2300, startstack, 3000).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du måste markera bordet som 6max i PA-hud, precis som för cryptologic bord... högerklicka på bordet i PA (när du lagt till) och markera som 6-max

Tack! Jag är inte bra dum, jag är korkad också... :oops: Verkar fungera bra nu.

Går det att ta bort sidebet så som man kunde förr (Har ju glömt hur man gjorde)?

Finns det något hopp om att få bort(Byta färg) den gröna listen?

Något hopp för oss med fyrfärgslek att korten kommer i rätt färg från början?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, har inte fungerat så tidigare, så inte lätt att veta. Finns ju en ny version att ladda ner om man har strul med den gamla, se news taben i clienten. Sidebet får man bort genom att deleta de 6 sidebet bilderna i img-mappen. Grön list, runt rutan? well, möjligt vet ej. Table modar fungerar iaf så länge man inte strular med knappar, sit down osv... Fyrfärgsleken funkar iaf för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, har inte fungerat så tidigare, så inte lätt att veta. Finns ju en ny version att ladda ner om man har strul med den gamla, se news taben i clienten. Sidebet får man bort genom att deleta de 6 sidebet bilderna i img-mappen. Grön list, runt rutan? well, möjligt vet ej. Table modar fungerar iaf så länge man inte strular med knappar, sit down osv... Fyrfärgsleken funkar iaf för mig...

Har tagit hem V91 idag.

Problemet med fyfärg märks mest på turn. Om tex Ruter7 kommer så ser man ett rött kort komma sen när det "stannar" blir det blått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet om det går att få bort den där irriterande sidebet-stapeln från party-borden? Den har en förmåga att vara i vägen och den visas dessutom "on top of screen" ibland även om bordet ligger bakom ett annat windows-fönster.

 

gå till

partygaming\partypoker\images

 

leta upp SideBetBG.JPG

 

döp om den till noSideBetBG.JPG -klart

ångrar du dig så är det bara att ta bort no och det funkar med sidebet igen

 

Går bra att göra likadant med BJ för den som inte vill ha den kvar(aktiverad) heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...