Gå till innehåll

Strul med Partypoker efter senaste uppdateringen?

Recommended Posts

• Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Inte så konstigt dom håller ju på och trixar ihop klienten med den nya hemsidan så det är nog en del som kommer stå still idag. Troligtvis inte så länge dock med tanke på vilka $$$$$$ dom förlorar på att stänga ner.

Postad
Någon som har fått Poker Office att funka hos Party efter uppgraderingen. Jag får upp felmeddelande om att den inte känner att något bord är uppe :(

partypoker ligger i ny katalog-PartyGaming inte under partypoker som tidigare.

Postad

Laggar en del för mig. Använder fyrfärgad lek, och när kort läggs upp på bordet kommer dom ibland först i fel färg, för att snabbt ändras till sin riktiga. Antar att det kommer bli bra när dom får finputsa bort all skit. Större stacks i turneringar är ju skitnice iaf!

Postad
Knapparna, dvs fold,call,raise osv "laggar" för mig. De reagerar med andra ord inte på tryckningar direkt. Fruktansvärt irriterande att sitta och klicka på samma knapp fyra gånger innan det händer något. :evil:

Från en relaterad post på 2+2:

The guy saying to install TweakUI was correct, my buttons are working perfectly now.

Didn't even require any configurating. It looks like it's the 'prevent other windows from stealing focus' setting that does the trick.

TweakUI är alltså ett program för att mixtra med gränssnittsdelen av windows mer än vad som normalt går. Hoppas att det hjälper.

Postad
Knapparna, dvs fold,call,raise osv "laggar" för mig. De reagerar med andra ord inte på tryckningar direkt. Fruktansvärt irriterande att sitta och klicka på samma knapp fyra gånger innan det händer något. :evil:

Samma för mig, och jag håller med till 100%. JÄVLIGT störande, och dessutom har jag klickat fel ett antal gånger pga det.