Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tack :)

Tror det går snabbare på pokerstars. Man får 1 FPP om potter går upp till 20$ (2/4 limit o +, lägre på lägre nivåer).

Får man ihop 4000 FPP på en månad så får man 150% mer FPP nästa månad. Tror att det kommer att gå snabbt, ska försöka uppdatera. Har smålirat några dagar där nu (1-2 timmar i 3 dagar typ och har samlat på mig 1000 FPP)

Postad
Ere tainnätverket?? dvs man tjänar fpp på samma sätt som expekt?

PokerStars är en fristående site.

Skärmen i fråga är kanon, jag har en och den funkar verkligen grymt bra!

Tack :)

Tror det går snabbare på pokerstars. Man får 1 FPP om potter går upp till 20$ (2/4 limit o +, lägre på lägre nivåer).

Får man ihop 4000 FPP på en månad så får man 150% mer FPP nästa månad. Tror att det kommer att gå snabbt, ska försöka uppdatera. Har smålirat några dagar där nu (1-2 timmar i 3 dagar typ och har samlat på mig 1000 FPP)

Riktigt schysst värde ju, varför inte sattsa på en Cayman S för 300k FFP istället? :)

Postad

Det är inte den, utan det är en Dell UltraSharp™ 2001FP 20.1" LCD monitor.

Hittade inga konsumentrecensioner på pricerunner om den, undrar om någon har den och kan berätta lite om den :)

Lite info i alla fall:

Multiple tables? No problem! The gamers' favorite, the Dell UltraSharp™ 2001FP 20.1" LCD monitor delivers crisp images at up to 1600 x 1200 resolution. Four USB 2.0 ports give you great connectivity as well.

Postad

Riktigt schysst värde ju, varför inte sattsa på en Cayman S för 300k FFP istället? :)

Det kommer 8-)

Tror att man behöver 3 000 000 FFP för den. Kommer gå snabbt när jag får min nya skärm :)

Postad

Dell 2001 är klart godkänd. Och 35K FPP känns väl rätt ok. När det gäller t.ex. EPT FPP-sateliter brukar man få $0.0186 för en FPP. Skärmen kostar idag ungefär 5850 kr på dell.se, och med ovanstående värdering på FPP får du betala 4900 kr ungefär.

Kul att se att Heypoker lagt till 3007:an. Den _vill_ jag ha. Sitter och sunkar på en Samsung 213T lixom...