PepsiMax Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Har en fundering från en live-turnering jag spelade häromdagen. Det är tidigt i turneringen, startstack var 3000 och blindsen är nu 15/30. Jag har ungefär 3000 och sitter på knapp+1. En spelare i tidig position är chipleader och han limpar in. Fold fram till mig och jag hittar A J . Jag höjer till 100, mörkarna lägger sig och FI synar. Floppen är 3 J 10 , en bra flopp för mig. FI betar dock ut 300 och jag höjer till 650 för att veta var jag står. FI synar och turn är 4 . Jag misstänker en stark J eller två par. Han kan också spela nötflushdraget men han spelade inte så tidigare. Nu betar FI 500 och jag synar. (Borde jag ha slagit om igen?) River är 8 FI checkar och jag med, han visar upp J 10 och vinner. Kunde jag ha spelat bättre eller var det bara otur? * Flytt till HA, osynliggör resultatet - QoS * Citera
MacDaddy Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Det va väl helt ok spelat. Citera
Recommended Posts