Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Som rubriken... Finns att höra just nu på http://www.sr.se Citera
Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Och där tog det slut Går säkert att lyssna på i efterhand dock. Citera
Stahl Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Varför snackar Anton Körberg poker? Citera
bossbaver Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Varför snackar Anton Körberg poker? dagens bästa fråga? han e ju kass juh! Citera
Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vet inte, det lilla jag hörde var lite snack om Pokermiljonen och nån pokertidning. Citera
Stahl Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vet inte, det lilla jag hörde var lite snack om Pokermiljonen och nån pokertidning. Om han är lika bra pokerspelare som skådespelare så lär motståndarna i pokermiljonen få se upp. Eller vänta lite nu... Det där var rätt osympatiskt sagt av mig. Citera
Hyler Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Varför snackar Anton Körberg poker? Lite "kändisreklam" kanske, han är ju med i Ladbrokes' DVD-pokerskola. Citera
CocaCola Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Finns det någon TV-personlighet man stör sig mindre på?? (svar, möjligen Adam Alsing) Citera
Mikey Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Finns det någon TV-personlighet man stör sig mindre på?? (svar, möjligen Adam Alsing) Äsch Adam är ju häftig. Han är iaf riktigt bright och allmänbildad. Men Anton är jag inte helt säker på vad han är duktig på Fast han har iof hållit mig sällskap många förmiddagar då jag var arbetslös och åt frukost. Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Finns det någon TV-personlighet man stör sig mindre på?? (svar, möjligen Adam Alsing) Inte bara möjligen. Citera
rickie Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Eh, vem är Anton? Snubben från den där gamla såpan som gick på 3an?? Citera
joeki Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Eh, vem är Anton? Snubben från den där gamla såpan som gick på 3an?? Är nog möjligt. Annars var han den som startade "gör våra skitenkla pussel och vinna några tusenlappar" på fyran och faktiskt var hyffsat rolig. Citera
Recommended Posts