Gå till innehåll

Ultimatebet.com - 100% upp till $500


1891

Recommended Posts

(x10) - 5000 Poäng för full bonus!

 

Du får 1 Poäng för varje timme du sitter vid ett bord samt Upp till En Halv Poäng för varje raked hand (0.5$ eller mer)

 

Kommer nog ta en stund men inte helt omöjlig!

 

 

Saxat:

Bonus Dollars will be converted to real money for play on the site at the rate of $1 for every 10 UltimatePoints™ you earn at our raked ring game tables

 

1 Poäng / bord och Timme (Max 500 per månad)

 

Rake UltimatePoints™

$0.50 - $3.00 0.50

$0.25 - $0.45 0.25

$0.05 - $0.20 0.10

 

-------------------

 

Earn 6 UltimatePoints™ per $1 of entry fee. For example, in a $10+1 tournament, you will earn 6 UltimatePoints™. In a $30+3 you will earn 18 UltimatePoints™.

 

-------------------------

Be the first player to join any real money table with five or more seats and earn 25% more UltimatePoints™ for the entire time you play at that table. Be the second at the table and earn 25% more UltimatePoints™ the entire time you play at that table.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den var mycket bättre förr i tiden när man kunde få upp till 1 point per hand och man fick 50% extra om var etta eller tvåa att joina ett bord. Nu är det som bäst en 20x bonus (lite bättre om du är etta eller tvåa till bordet).

 

Har lite över $1900 i oclearad bonus, får hoppas de förbättrar clearingsvillkoren nån gång i framtiden så man kan cleara dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här bonusen tar mycket lång tid att spela in. Men det fina är å andra sidan att den inte är tidsbegränsad. Och bonuspengarna kommer in på kontot kontinuerligt, så fort du lämnar ett bord!

 

Bonusinsamlingen snabbas upp med faktor 1.25 om du är den förste att sätta dig vid bordet. Jag gillar också den snabba, enkla och funktionella klienten.

 

Själv satte jag in $500 för att plocka hem hela bonusen, men har ännu inte lyckats hora in mer än $10 under någon enskild kväll (NL50 och FL1/2). Däremot har jag av andra skäl ökat UB-rullen till $800 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
Det är väl en bra bonus för SnG spelare? 60% rakeback

 

Nej, det är bara 20% rakeback.

 

I SnG? Räknar jag som en kratta :S

 

Man får $1 per 10 poäng och en turnering med $1 rake ger 6 poäng.

 

Du läser som en ;)

 

Man clearar $1 för varje 30 poäng man får från turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl en bra bonus för SnG spelare? 60% rakeback

 

Nej, det är bara 20% rakeback.

 

I SnG? Räknar jag som en kratta :S

 

Man får $1 per 10 poäng och en turnering med $1 rake ger 6 poäng.

 

Du läser som en ;)

 

Man clearar $1 för varje 30 poäng man får från turneringar.

 

Aah. Då får jag öva lite mer på det där med att läsa :D. Läste bara kfluffies inlägg slö som jag är vilket blev vilseledande. Då var det ju som några sa bara en medioker bonus tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...