Gå till innehåll

"Lost contact to lobby"


Kape

Recommended Posts

Jag sitter med en bärbar dator i ett WLAN och slöspelar lite på 0,25/0,5 FL när plötsligt jag får en ruta som säger något i stil med: The client have lost contact with the lobby and will be shut down after this hand...

 

Jaha, tänker jag det beror väl på att jag tappade kontakten i WLANet temporärt vilket händer. Problemet var att jag dels tappade min plats vid bordet och dessutom kom aldrig pengarna tillbaka på kontot!

 

Nu har detta hänt två kvällar i rad och det börjar bli riktigt störande! :evil:

 

Är det någon annan som varit med om detta?

 

PS Inget svar från supporten ännu men de fixar förhoppningsvis detta med stålarna i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter med en bärbar dator i ett WLAN och slöspelar lite på 0,25/0,5 FL när plötsligt jag får en ruta som säger något i stil med: The client have lost contact with the lobby and will be shut down after this hand...

 

Jaha, tänker jag det beror väl på att jag tappade kontakten i WLANet temporärt vilket händer. Problemet var att jag dels tappade min plats vid bordet och dessutom kom aldrig pengarna tillbaka på kontot!

 

Nu har detta hänt två kvällar i rad och det börjar bli riktigt störande! :evil:

 

Är det någon annan som varit med om detta?

 

PS Inget svar från supporten ännu men de fixar förhoppningsvis detta med stålarna i alla fall...

 

Skicka mig ett PM så kan vi kolla på det!

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt har löst sig efter lite brevväxling med er support. Jag fick kopior på mina saldoförändringar hand för hand under den aktuella tiden och där syntes felet.

 

Pengarna skall ha kommit tillbaka till mitt konto.

 

Summering:

 

+ Problemet löste sig utan allt för mycket gnäll

- Varför uppstår detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma sak hände för mig är väl inga broblem om man snapt

hittar tillbaka till bordet, men när man kommer till lobyn så far ju allt

fram och tillbaka så när man väl hittat sitt namn och klickar så har det växlat och man kommer in på fel bord händer det en gång till så åker klienten i papperskorgen :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy fan sitter här och argar upp mig som bara helvete.....vad fan är detta för amatörsida.. det är nu inte första gången detta inträffar. man får inget kontakt och kan inte logga in sedan när man loggar in på hemsidan är kontot på noll dollar. fy fan vad dåligt.. funderar starkt på att ta ut pengarna man har och aldrig återvända.........gaah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo exakt det jag menar..ursäkta förresten tack för svaret. Men det kan inte vara fel flera gånger i veckan....Är så jävla besviken nu, man får alltid svar att "jo vi vet vi jobbar på det". Det räcker inte, man skall inte få dessa problem gång efter gång......

 

Precis, det här händer HELT SJUKT OFTA. Ska det fortsätta vara så? Varför ska jag tro nåt annat än att problemen kommer att fortsätta? Varför ska jag fortsätta spela på den här sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Spelade en Mtt NL 6+0,6 med 350 deltagare vad händer en jä,,,,,,,,,

massa skit, nerbrytning 3 ggr sen går spelet ner i ultrarapid och foldar

alla händer utan att jag hinner reagera spelbara händer tom,sådana här omgångar skall man inte betala för här måste till en ändring fort som fan.

Men det verkar som om ingen reagerar så det är väl bara att avsluta spelandet på saiten skulle aldrig törs att spela på dom högre höjderna

med all osäkerhet som existerar på saiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ju nästan lika illa som expekt efter flytten från prima, fixa era servrar!

Fixa även så att när man loggar in igen kommer tillbaka till dom bord man satt vid innan.

Ja det är ju mycket värre än Expekt, och det du nämner om att hitta tillbaka till sitt bord är ju rena eländet för att använda ett snällt ord.

Och på Expekt så fick man ju ett svar och pengar tillbaka men här orkar man ju inte att klaga för dom svarar ju inte på mailen i alla fall så jag har lagt av med det. Har du samma erfarenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig eller är det samma för er, då man tappar anslutningen så står det att klienten måste startas om. Då gör den det, sen då man provar att logga in så står det att spelaren redan är inloggad. Då måste man vänta ett par minuter. Extremt jobbigt då man sitter i någon form av turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...