pcw Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Någon som vet hur det här fungerar egentligen? Om dom har 5$ SnG's SH så kan man väl bara lira med 6 kompisar på det bordet och låta en person vinna alla 4ggr i rad och sedan casha ut (stor summa)? Eller har dom oftast någon regel att man inte får spela med samma spelare igen eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Någon som vet hur det här fungerar egentligen? Om dom har 5$ SnG's SH så kan man väl bara lira med 6 kompisar på det bordet och låta en person vinna alla 4ggr i rad och sedan casha ut (stor summa)? Eller har dom oftast någon regel att man inte får spela med samma spelare igen eller något liknande? Du ska nog se att det inte riktigt är så lätt, läs igenom reglerna ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Sen kan man ju snatta lite i affären när man köper mat så tjänar man en slant där med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Någon som vet hur det här fungerar egentligen? Om dom har 5$ SnG's SH så kan man väl bara lira med 6 kompisar på det bordet och låta en person vinna alla 4ggr i rad och sedan casha ut (stor summa)? Eller har dom oftast någon regel att man inte får spela med samma spelare igen eller något liknande? Du ska nog se att det inte riktigt är så lätt, läs igenom reglerna ordentligt. Ja det förstår ju jag också men vad är det för regel som sajterna tillämpar? Har inte hittat något om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Sen kan man ju snatta lite i affären när man köper mat så tjänar man en slant där med... Hi hi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Då kan ju kompisarna lika gärna personen 5$ i handen eftersom det inte finns något att tjäna. Jag menar det är ju alla kompisar som bidrar till prispotten och företaget tjänar ju oavsett, på raken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Då kan ju kompisarna lika gärna personen 5$ i handen eftersom det inte finns något att tjäna. Jag menar det är ju alla kompisar som bidrar till prispotten och företaget tjänar ju oavsett, på raken. Men om du bara spelar 4st och ser till att samma kille vinner alla fyra så blir nog den sammanlagda räjen nååågot mindre än vad jackpoten är. Inte för att det skulle funka att göra så, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag som missat något? Vilken jackpott? Urpsrungspostaren var inte särskilt tydlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag som missat något? Vilken jackpott? Urpsrungspostaren var inte särskilt tydlig... Med vinn (valfri stor summa) menar jag en stor summa som en del sajter erbjuder om man vinner ex. 4 SnG's i rad. Kan vara ex. 10 000$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Eller har dom oftast någon regel att man inte får spela med samma spelare igen eller något liknande? Ja. Det råder väldigt strikta regler kring dessa "erbjudanden" och jag är fullständigt övertygad om att ingen sajt kommer att ge bort några jackpottpengar innan de grundligen förvissat sig om att inga oegentligheter har skett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maaac Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 ehmm. vilka sajter finns det här erbjudandet på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Någon som vet hur det här fungerar egentligen? Om dom har 5$ SnG's SH så kan man väl bara lira med 6 kompisar på det bordet och låta en person vinna alla 4ggr i rad och sedan casha ut (stor summa)? Eller har dom oftast någon regel att man inte får spela med samma spelare igen eller något liknande? Ni ar sex kompisar som betalar 5 dollar var + 1 dollar rake for att vinna 30 dollar totalt... ni betalar alltsa 6*6=36 for att vinna 30 dollar... Ni losar alltsa 6 dollar pa att vinna 30 dollar... Sag till mig om du nagonsin blir miljonar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Jag som missat något? Vilken jackpott? Urpsrungspostaren var inte särskilt tydlig... Med vinn (valfri stor summa) menar jag en stor summa som en del sajter erbjuder om man vinner ex. 4 SnG's i rad. Kan vara ex. 10 000$. aha... det var visst en jackpott med i spelet.. da forstar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 ehmm. vilka sajter finns det här erbjudandet på? iPoker (BetFred m.fl.) har Jackpot SnG's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts