JEPpoker Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Plats 3-10 i satelliterna: Vinner ett exklusivt pokerset+kortlek från Sportingbet Poker. Det är Dice design 11,5 gram. Jag känner mig verkligen lurad. Klassar ni verkligen 11,5 grams dice-marker som exklusiva? Det är ju en standardvariant. Eller kommer möjligen markerna i en mahognyask? Citera
jezaja Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Plats 3-10 i satelliterna: Vinner ett exklusivt pokerset+kortlek från Sportingbet Poker. Det är Dice design 11,5 gram. Jag känner mig verkligen lurad. Klassar ni verkligen 11,5 grams dice-marker som exklusiva? Det är ju en standardvariant. Eller kommer möjligen markerna i en mahognyask? Hur kan du känna dig lurad av något du får gratis? Dice är väl bara designen, finns ju hundratals olika fabrikat på chips som använder dice antagligen. Så ropa inte hej innan du ramlat i bäcken. (Oddsen är väl iof låga på att det är de vanligaste plastmarkerna på marknaden) Citera
JEPpoker Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Hur kan du känna dig lurad av något du får gratis? Nej, det är inget jag fått gratis. Jag spelade en turnering där 3-10:e plats gav ett EXKLUSIVT marketset. Hade det bara stått "markerset" så hade de givetvis kunnat skicka de billigaste markerna på marknaden men nu stod det faktiskt "exklusivt marketset". Ett liten kommantar från Sportingbet själva, kanske? Citera
ParadiseEric Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 Hur kan du känna dig lurad av något du får gratis? Nej, det är inget jag fått gratis. Jag spelade en turnering där 3-10:e plats gav ett EXKLUSIVT marketset. Hade det bara stått "markerset" så hade de givetvis kunnat skicka de billigaste markerna på marknaden men nu stod det faktiskt "exklusivt marketset". Ett liten kommantar från Sportingbet själva, kanske? Hej! Svårt att bedöma något som är relativt och individuellt från person till person. Jag tycker nog att de är exklusiva, samtidigt som det finns de som kanske inte gör det. Mvh Sportingbet Citera
mikaela Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Okej. Inga problem.Skulle man kunna få reda på vad det är för marker? Jag är så nyfiken! Hej, Det är Dice design 11,5 gram. Väskorna ska vara på väg, gick från lagret idag. Mvh Sportingbet Skrivet den 3/3. Man kan undra var det lagret ligger eftersom markerna inte dykt upp än... Svårtillgängligt område i Tibet? Citera
mikaela Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Någon som fått sina ännu? Inte jag Citera
claesed Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Någon som fått sina ännu? Inte jag Fick väskan idag. Citera
Recommended Posts