Gå till innehåll

Satelliter till Grebbestad EPC på Sportingbet!


ParadiseEric

Recommended Posts

Plats 3-10 i satelliterna:

Vinner ett exklusivt pokerset+kortlek från Sportingbet Poker.

Det är Dice design 11,5 gram.

 

Jag känner mig verkligen lurad. Klassar ni verkligen 11,5 grams dice-marker som exklusiva? Det är ju en standardvariant. Eller kommer möjligen markerna i en mahognyask?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plats 3-10 i satelliterna:

Vinner ett exklusivt pokerset+kortlek från Sportingbet Poker.

Det är Dice design 11,5 gram.

 

Jag känner mig verkligen lurad. Klassar ni verkligen 11,5 grams dice-marker som exklusiva? Det är ju en standardvariant. Eller kommer möjligen markerna i en mahognyask?

 

Hur kan du känna dig lurad av något du får gratis? Dice är väl bara designen, finns ju hundratals olika fabrikat på chips som använder dice antagligen. Så ropa inte hej innan du ramlat i bäcken. (Oddsen är väl iof låga på att det är de vanligaste plastmarkerna på marknaden)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du känna dig lurad av något du får gratis?

Nej, det är inget jag fått gratis. Jag spelade en turnering där 3-10:e plats gav ett EXKLUSIVT marketset.

 

Hade det bara stått "markerset" så hade de givetvis kunnat skicka de billigaste markerna på marknaden men nu stod det faktiskt "exklusivt marketset".

 

Ett liten kommantar från Sportingbet själva, kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du känna dig lurad av något du får gratis?

Nej, det är inget jag fått gratis. Jag spelade en turnering där 3-10:e plats gav ett EXKLUSIVT marketset.

 

Hade det bara stått "markerset" så hade de givetvis kunnat skicka de billigaste markerna på marknaden men nu stod det faktiskt "exklusivt marketset".

 

Ett liten kommantar från Sportingbet själva, kanske?

 

Hej!

 

Svårt att bedöma något som är relativt och individuellt från person till person. Jag tycker nog att de är exklusiva, samtidigt som det finns de som kanske inte gör det.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Inga problem.

Skulle man kunna få reda på vad det är för marker? Jag är så nyfiken! :)

 

Hej,

 

Det är Dice design 11,5 gram.

 

Väskorna ska vara på väg, gick från lagret idag.

 

Mvh Sportingbet

Skrivet den 3/3. Man kan undra var det lagret ligger eftersom markerna inte dykt upp än... Svårtillgängligt område i Tibet? ;);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...