Aeis Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag tycker att det borde vara på http://www.primapoker.com Men jag hittar ingen support där. Har inte använt min gamla login på flera år. Hur kan jag ta bort den så att jag inte får mina pengar låsta? Citera
Zporty Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag har flera konton inom Prima... trodde det var helt i sin ordning att ha det - har jag fel? Citera
Aeis Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 Okej jag förtydligar. Jag har 2 olika alias. Har en på royalvegas sedan länge och som jag inte spelat på år. Den andra gjorde jag nyligt på nordicbet. Citera
European Bob Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Kan inte svara på hur du gör, men jag vet att dom på prima är ganska snabba på att frysa dina konton om dom kommer på det. Citera
cOP Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag tycker att det borde vara på http://www.primapoker.comMen jag hittar ingen support där. Har inte använt min gamla login på flera år. Hur kan jag ta bort den så att jag inte får mina pengar låsta? du kan väl maila royalvegas support och fråga hur du ska gå till väga Citera
Pokemonn Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Vad sägs om att kontakta de och förklara att det är ett misstag och att du inte visste då att man inte fick ha fler konton? Har svårt att tänka mig att de fryser dina konton då, värre är det om det är de som upptäcker det. Ärlighet kommer man långt med. Citera
johan_83 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Nu måste jag låna den här tråden lite: Får man inte ha konton på 2 olika sajter inom samma nätverk? Kan någon förklara vad som gäller? Citera
Aeis Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Jag frågade royal vegas om det. Detta skickade jag: Subject: Accidently created 2 alias on prima network. Help please About 2-3 years ago I tested a free 10 dollar offer on Royalvegaspoker. Lost it thought and didn't think more about it. Now I started playing again and made an account on Nordicbet which also is on Prima network. I really don't want to get in to any trouble so I'm trying to be honest and admit my mistake. How can this problem be solved? Can you remove my old alias? I believe it was: ***** The account number is: ********** Svaret jag fick (värdelöst): Thank you for your email.How it works is, players need to register poker accounts on the Prima poker network using the original alias that they registered with. You set up the alias “*****” and will need to use this alias when registering on Prima poker websites. For a list of Prima Poker sites please visit: http://www.primapoker.com Så jag skickade ett till mail då deras svar inte gjorde någon som helst nytta för mig. Yes I know. But the thing is that I have accidently created 2 alias on the prima network. So as I got a new one I was hoping you could remove the old one? Don't want to get in trouble...=/ Då fick jag detta svar: Thank you for your email.Prima Poker would unfortunately only allow you to use the original alias on the Prima Poker Network. You would need to use the alias “*****” Skickade då detta: Using my new alias would be much smoother as that is the one I depositedreal money too. I have never deposited any money to my old account/alias. It also doesn't seem to work to login with my old on the royalvegaspoker site. So is it possible to remove my oldest account as that is inactive and would be much easier? Då säger de helt plötsligt att det inte är några problem o_O In regards toy our enquiry, we have had a look into this matter and cannotseem to find anything that can cause any problems. Prima Poker will notify us on any problems should they find that there are two aliases registered on your name. I will advise that your account is still active with the poker room and that you can continue to play on the software. Nu om de försöker stänga mitt account så har jag iaf brev där jag försökt att ordna det och de sagt att det inte är något problem... Citera
Reaper Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Nu måste jag låna den här tråden lite: Får man inte ha konton på 2 olika sajter inom samma nätverk? Kan någon förklara vad som gäller? Jag har ca 5 konton på olika prima-skins, minst lika många på B2B-skins. Inte haft några problem än Så ja, det går bra att ha 2 eller fler konton på _olika_ sajter inom samma nätverk, på samma mail/namn/adress osv Vad nu terms & condition på alla sajter säger vetefan, däremot är det nog inte att rekommendera att köra flera konton på samma _sajt_ då kan dom nog frysa kontona rätt så snabbt. Citera
European Bob Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Nu måste jag låna den här tråden lite: Får man inte ha konton på 2 olika sajter inom samma nätverk? Kan någon förklara vad som gäller? Jag har ca 5 konton på olika prima-skins, minst lika många på B2B-skins. Inte haft några problem än Så ja, det går bra att ha 2 eller fler konton på _olika_ sajter inom samma nätverk, på samma mail/namn/adress osv Vad nu terms & condition på alla sajter säger vetefan, däremot är det nog inte att rekommendera att köra flera konton på samma _sajt_ då kan dom nog frysa kontona rätt så snabbt. Det är lung att ha olika konton (på olika siter) men inte olika alias. Citera
Recommended Posts