kgl Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Är väl några stycken som spelar det på forumet? Spelade upp oldham till championship innan jag säkte jobbet som tränare i swansea som låg kvar och fiskade i league one, är för närvarande i championship med dom och fick även jobbet som tränare för Sverige (med samma manager). Kevin Kyle och Anderas Dahl äger! =) Citera
Loveless Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Inte lika ofta som tidigare, för tillfället bara ett nätverksspel med några polare. Citera
cheunce Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Snart kommer det till PSPn så då ska här spelas Citera
Smitaren Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Är CM/FM-freak sedan CM2 kom 1995. Mitt nickname kommer faktiskt från en grym holländsk anfallare som hette Smitaren. För tillfället spelar jag med Bröndby, har Patrik Ingelsten på topp som dominerar danska ligan. Citera
Zamora25 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Givetvis! Lirat sedan CM 97/98 sen startade jag en sajt som hette cmsverige och nu fmsverige.com Har dock överlåtit sidan till en annan. Mitt nick, Bobby Zamora (tröjnr 25). När han spelade i favoritlaget Brighton. Citera
kgl Postad 15 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2006 Jag har spelat sedan CM 96/97 Sverige, spelarbas på ca. 250 spelare och tränade man Göteborg och valde "lätt" fick man börja med 570 millar. Mitt lag, Djugår'n, fick börja med ynka 270 vilka spelare ska man kunna köpa för den struntsumman liksom?! Swansea är för övrigt på väg upp i PL denna säsong : D Citera
eurythmech Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Har redan hittat några buggar i FM 07 Citera
Smitaren Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Har redan hittat några buggar i FM 07 Vad för några? Har inte startat upp än. Man kanske ska vänta till SI släpper första patchen. Citera
eurythmech Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Har redan hittat några buggar i FM 07 Vad för några? Har inte startat upp än. Man kanske ska vänta till SI släpper första patchen. Mest småsaker. 1. Spelat en säsong i svenska division 2 (före detta div 3 tror jag), på 22 matcher. Efter säsongen har en spelare gjort "23 ligamatcher för klubben". Det är en ny spelare jag värvade efter säsongens slut. Spelet tittade väl på hur många matcher han gjorde för sin förra klubb och eh..fuckade till det 2. När man ska köra igång andra halvlek brukar knappen heta "pause" ist för "continue", lite småstörande Jag vet att det varit andra småsaker också, kommer bara inte på något just nu... Citera
Bluwajt Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Äntligen här! Åker iväg imon bitti så blir troligtvis grind hela långa natten Citera
Suppe Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Gillar verkligen 07'an och nöter på som aldrig förr, en sak som stör mig dock är när en klubb gör en "enquery" om en av dina spelare och du säger att han inte är till salu, då återkommer dom hela tiden med samma "enquery". Om och om igen och jag vet inte hur jag ska få dom å sluta. Citera
Bluwajt Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Gillar verkligen 07'an och nöter på som aldrig förr, en sak som stör mig dock är när en klubb gör en "enquery" om en av dina spelare och du säger att han inte är till salu, då återkommer dom hela tiden med samma "enquery". Om och om igen och jag vet inte hur jag ska få dom å sluta. Har också haft problem med detta. Brukar dock oftast vara en massa småfel i början, så får hoppas på en patch snart. Citera
Chris_ Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Swansea är för övrigt på väg upp i PL denna säsong : D Swansea är redan i PL Citera
parre Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Ska införskaffas omgående så man har något att göra hela helgen. FM-grind är nöten! Citera
eurythmech Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Jag har tröttnat lite på FM, tror jag. Eller alltså. Som nu. Jag döper om ett svenskt bottendivisionslag till nåt fånigt och ger dom en massa pengar, och vinner alla matcher. Ship it. Citera
Loveless Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Booo! LLM is da shiit! Är ju nötgrinden ifrån Conference och uppåt som är hela grejen, att då fuska genom att klonka WSOP är ju så sjukt fel. Citera
Smitaren Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 LLM is da shiit! Är ju nötgrinden ifrån Conference och uppåt som är hela grejen word Fan, har så svårt sjukt att komma igång. Har startat fem games redan, men tröttnat innan seriepremiären i alla. Hjälp mig! Citera
Myssion Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Eller alltså. Som nu. Jag döper om ett svenskt bottendivisionslag till nåt fånigt och ger dom en massa pengar, och vinner alla matcher. Åshöjdens BK? Fusk ju. Som en polare till mig, säger att alla spel är så tråkiga för att de är så lätta. Han har faktiskt klarat de flesta. På 'Easy'. Citera
eurythmech Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Eller alltså. Som nu. Jag döper om ett svenskt bottendivisionslag till nåt fånigt och ger dom en massa pengar, och vinner alla matcher. Åshöjdens BK? Fusk ju. Som en polare till mig, säger att alla spel är så tråkiga för att de är så lätta. Han har faktiskt klarat de flesta. På 'Easy'. Nej nej, det vore alldeles fel namn Fusk..mjo. Men jag söker inspiration för att orka med LLM. Citera
eurythmech Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 We're getting closer Jag står INTE UT med att behöva snacka med media två gånger före varje match. Citera
eurythmech Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 va där LLM? lower league management Citera
Recommended Posts