Gå till innehåll

Allt om Football Manager

Recommended Posts

Postad

Är väl några stycken som spelar det på forumet?

Spelade upp oldham till championship innan jag säkte jobbet som tränare i swansea som låg kvar och fiskade i league one, är för närvarande i championship med dom och fick även jobbet som tränare för Sverige (med samma manager).

Kevin Kyle och Anderas Dahl äger! =)

Postad

Är CM/FM-freak sedan CM2 kom 1995. Mitt nickname kommer faktiskt från en grym holländsk anfallare som hette Smitaren.

För tillfället spelar jag med Bröndby, har Patrik Ingelsten på topp som dominerar danska ligan.

Postad

Givetvis! Lirat sedan CM 97/98 sen startade jag en sajt som hette cmsverige och nu fmsverige.com :P

Har dock överlåtit sidan till en annan.

Mitt nick, Bobby Zamora (tröjnr 25). När han spelade i favoritlaget Brighton.

Postad

Jag har spelat sedan CM 96/97 Sverige, spelarbas på ca. 250 spelare och tränade man Göteborg och valde "lätt" fick man börja med 570 millar. Mitt lag, Djugår'n, fick börja med ynka 270 :( vilka spelare ska man kunna köpa för den struntsumman liksom?!

Swansea är för övrigt på väg upp i PL denna säsong : D

• 8 months later...
Postad
Har redan hittat några buggar i FM 07 :(

Vad för några?

Har inte startat upp än. Man kanske ska vänta till SI släpper första patchen.

Mest småsaker.

1. Spelat en säsong i svenska division 2 (före detta div 3 tror jag), på 22 matcher. Efter säsongen har en spelare gjort "23 ligamatcher för klubben".

Det är en ny spelare jag värvade efter säsongens slut.

Spelet tittade väl på hur många matcher han gjorde för sin förra klubb och eh..fuckade till det :)

2. När man ska köra igång andra halvlek brukar knappen heta "pause" ist för "continue", lite småstörande :)

Jag vet att det varit andra småsaker också, kommer bara inte på något just nu...

Postad

Gillar verkligen 07'an och nöter på som aldrig förr, en sak som stör mig dock är när en klubb gör en "enquery" om en av dina spelare och du säger att han inte är till salu, då återkommer dom hela tiden med samma "enquery". Om och om igen och jag vet inte hur jag ska få dom å sluta.

Postad
Gillar verkligen 07'an och nöter på som aldrig förr, en sak som stör mig dock är när en klubb gör en "enquery" om en av dina spelare och du säger att han inte är till salu, då återkommer dom hela tiden med samma "enquery". Om och om igen och jag vet inte hur jag ska få dom å sluta.

Har också haft problem med detta. Brukar dock oftast vara en massa småfel i början, så får hoppas på en patch snart.

Postad

LLM is da shiit! Är ju nötgrinden ifrån Conference och uppåt som är hela grejen

word

Fan, har så svårt sjukt att komma igång. Har startat fem games redan, men tröttnat innan seriepremiären i alla. Hjälp mig!

Postad
Eller alltså. Som nu. Jag döper om ett svenskt bottendivisionslag till nåt fånigt och ger dom en massa pengar, och vinner alla matcher.

Åshöjdens BK?

Fusk ju. Som en polare till mig, säger att alla spel är så tråkiga för att de är så lätta. Han har faktiskt klarat de flesta. På 'Easy'.

Postad
Eller alltså. Som nu. Jag döper om ett svenskt bottendivisionslag till nåt fånigt och ger dom en massa pengar, och vinner alla matcher.

Åshöjdens BK?

Fusk ju. Som en polare till mig, säger att alla spel är så tråkiga för att de är så lätta. Han har faktiskt klarat de flesta. På 'Easy'.

Nej nej, det vore alldeles fel namn :P

Fusk..mjo. Men jag söker inspiration för att orka med LLM.