Gå till innehåll

GoPlay.ru - Signup, 250 VIP ger €50 i bonus


Ekenstar

Recommended Posts

Ytterliggare ett B2B skin:

 

Get 50 Euro gift from GoPlay !

 

Do you want to get free 50 Euro ?

 

Sign up on our site, make a deposit mot less than 20 Euro, start playing, and you can get a money gift from GoPlay same as the deposited amount. (Limit 50 Euro).

 

This bonus will be trabsferred to your account after 14 days since you registered. You must earn not less than 100 VIP-points. Bonus shall be paid as 10 Euro for each earned 50 VIP-points.

 

To get the bonus you only should:

 

1. Register on GoPlay.ru

2. Make a deposit not less than 20 Euro. Use code gobonus50 when you make a deposit.

3. Start playing and earning VIP-points.

5. Collect not less than 100 VIP-points in 14 days after the registration.

 

Payments will be done accordingly :

 

1. For 100 VIP-points 20 Euro.

2. For 150 VIP-points 30 Euro.

3. For 200 VIP-points 40 Euro.

4. For 250 VIP-points 50 Euro.

 

Good Luck !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
de kommer efter 14 dagar.. läs så står det..... Ngn som spelat in denna och fått denna? inga problem eeller?

 

Satte in 200 euro 14/2. 14 dagar efteråt borde vara 28/2. Nu 1/3 02,42 och jag har fortfarande inte fått nån bonus. Spela ihop 262 vip på 2 dar.

kanske har förskjuten tid därborta i ru? Inväntar 2 dar till och sen mailar supporten och kollar. Skriver igen om jag fått den. Nån som fått den än???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått ngn bonus eller? har clearat denna men även dreamlandpoker.com.. väntar ännu på att 14 dagar ska ha gått till goplay.ru men dreamlandpokers bonus har jag inte sett röken av. maila dem för tre dagar sen med svarat " du får bonusen inom 24 timmar ".. maila dem igår natt igen och fick svaret " du får dem inom några dagar "... har gått 16-7 dagar sen insättningen......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade 14:e på både dreamland och goplay, fick detta idag:

 

Your bonus will be paid out on 2006-03-04 at 12 CET. The delay is caused by technical difficulties on our side.

 

Så förhoppningsvis dimper dom in till helgen, har ju varit med om liknande på Martins samt en del andra B2B skins så inget att oroa sig över :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du testat denna? Ändelsen .ru känns lite obekväm

 

Bara för att toppdomänen är .ru så betyder det väl inte det att siten är mindre trovärdig för det?!?

 

Skärpning!! :x

 

Vadå? Alla vet väl att östeuropeér är halvkriminella typer.

 

Men snälla.. poker är en underhållningsindustri och en trevlig inkomstkälla för många! Blanda inte in politik på ditt smutsiga sätt i denna lilla värld. Det är inte värt besväret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag vet inte om det är ajg som är för trött eller inte, men jag kan inte hitta någon info ang. det som skrivits (250VIP=50EUR). Är det så att erbjudandet är över eller är det jag som bara har missat det?

 

Nej, den gäller inte längre. Följande gäller nu för nya spelare (översatt från ryska):

 

Bonus of 100 Euro- from GoPlay. If you - our new player, and want already in the beginning of game to obtain into gift 100 Euro-, this bonus - for you! Code of bonusa - goplay100. The conditions of bonusa are extremely simple. *

1. with the registration indicate code goplay100

2. make deposit to your calculation in 100 Euro-.

3. collect in 30 days 1500 VIP- glasses,

4. you will obtain into the gift from GoPlay of 100 Euro- to the calculation. On VIP- glasses you can read in more detail in division FAQ. We desire to you success!

 

Nån moderator kan väl låsa tråden då orginalbonusen inte gäller längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow. starkt att översätta ryska till engelska ;)

 

Babelfish ;)

 

Låter inte som någon toppbonus direkt men tack för hjälpen med att kolla upp det!

 

/Danne

 

Finns en annan kod som är bättre nu:

deposit code: goplay50

100% up to 50€ paid after 14 days. 50€ for each 100 VIP.

 

50E for EACH 100VIP.

Betyder det att man kan få mer än 50E om man spelar mer än 100VIP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...