Albert Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Igår reggade jag mig till en €10 rebuy med €3K guar. för att de var så få som var reggade typ 50-60. Och miniterna innan den ska dra igång så skjuts tiden upp 15 minuter!!! Märker sedan att de pågående turneringarna blir pausade och mina cashgamesbord stängs ned. Loggar in 10 minuter senare och hoppas att min turneringar ska ha startat. Märker då att turneringen är i fullgång men att jag inte är reggad! Innan servrarna blev knäppa så vet jag att jag hade reggat mig. Tycker det var skumt av två anledningar: Att tiden sköjts upp (Antagliugen för att det var för få startande?), att jag inte kunde lira trots att jag reggat mig. Citera
Albert Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 Är med i en €10 rebuy idag igen... har gjort några rebuys och turneringen det hela kukar ur. Detta börjar bli jävligt tröttsamt. Så nu vill jag veta, eftersom att jag inte vill sitta hela natten på B2B och starta mjukvaran stup i ett, kommer jag få tillbaka det jag har köpt mig inför eller splittas resterande pengar på alla spelare? Hur dyr är en server kontra att få behålla sina kunder när det finns en miljard pokersiter som är stabila? Eller är det ddos-attacker igen? Citera
Albert Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 Det känns faktiskt olustigt att vara otrevlig/krävande gentemot Er/dig Johan, men om telefonlinjerna brakar ihop kan man ju inte klaga på Statens Telefon... nånting nånting utan man klagar hos det företaget man ringer upp med ex Telia och jag antar att så är fallet här. Att det är hos Er jag skall glaga och inte mot 24h. Har försökt logga in X antal gånger men när klienten öppnar sig så finns det inga bord. Men just nu kunde jag logga in, kommer till mitt bord men det händer inte ett skit... Jag kommer max vänta 5min till.. Citera
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 "(Antagliugen för att det var för få startande?), " Nä, utan för att de gjorde en omstat för systemet och servrarna... Vilket troligen är detsamma de gjort när dina andra problem inträffade, sen var troligen den förstnämnda frivillig medans den senare påtvingad av problem... Citera
Albert Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 Dear players, the server needs to be restarted. The tournament will continue after the restart in around 20 minutes. Och igen... Citera
Recommended Posts