Skanke Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Hej detta är mer en allmän fråga men då HeyJohan är bäst frågar jag här. Vi tänkte sitta tre man och lira lite tillsammans Får vi loggain på b2b nätverket (olika skin) på tre olika datorer fast från samma ip nummer. Vi kastar självklart inte på samma bord????? Ha en bra dag!!! Citera
Bisox Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Det fungerar så länge ni inte försöker sitta vid samma bord som sagt Citera
HeyJohan Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Javisst, det ska funka alldeles utmärkt. Men som sagt - sätt er inte vid samma bord Mvh Johan Citera
Steff0 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 hur blir det med tuneringar ? eftersom vi tänkte lan spela lite poker nästa helg å de händer att man lirar tuneringar... man kan ju komma på samma bord nångång igenom tuneringen.. vafan händer då ? Citera
HeyJohan Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Det ska fungera för er ändå, men inte vid enbords SnG's Mvh Johan Citera
Looseweak Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 När min polare var hemma hos mig hade han en laptop med sig, och vi spelade i samma SnG. Citera
Recommended Posts