snerki Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Ord känns överflödiga. All hail! * RP - QoS * Citera
quads Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Vet inte om den där chipmarken är bra att höja med när jag har 92o för då vet ju alla tomtar att dem måste folda sina 82o. Citera
snerki Postad 28 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2004 Vafan QoS, de där punkterna hörde ju hemma i rubriken. Du kommer få en hjärtattack av att mixtra så mycket med alla rubriker Citera
parre Postad 28 Oktober , 2004 Rapport Postad 28 Oktober , 2004 Sist jag lirade cashgame på Klubben kallades 25-markerna för "En Bangladesh". Varför vet jag inte, fick något diffust svar om att det skulle vara en årslön i Bangladesh, sen sket jag i det och langade in fyra Bangladesh på en bluff som blev synad... för tionde gången i rad Citera
QoS Postad 28 Oktober , 2004 Rapport Postad 28 Oktober , 2004 Du kommer få en hjärtattack av att mixtra så mycket med alla rubriker Äsch, jag gillar att ha det här trycket över mitt bröst och att jag tappar känseln min vänster arm bland - det är det som kallas positiv stress! - QOS Citera
Recommended Posts