Gå till innehåll

PartyPoker 50k Freeroll 12/2


Backemann

Recommended Posts

  • Svars 349
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

 

Jag hoppas du inte förväntar dig någon hjälp av någon här på forumet och att du inte tar illa upp när folk ignorerar dina frågor. För det är väldigt sällan det ger någon som hjälper dig något värde av att göra det.

 

 

Det är skillnad på att ha oförändrat värde (ge tips till folk)

och

FÖRLORA värde (fler som delar på pengar)

 

Tack och hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

 

Håller egentligen med, men är inte den där diskussionen över... Det är ju faktiskt en positiv sak med det här forumet att man själv kan bli påmind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

 

Jag hoppas du inte förväntar dig någon hjälp av någon här på forumet och att du inte tar illa upp när folk ignorerar dina frågor. För det är väldigt sällan det ger någon som hjälper dig något värde av att göra det.

 

 

Det är skillnad på att ha oförändrat värde (ge tips till folk)

och

FÖRLORA värde (fler som delar på pengar)

 

Tack och hej

 

Så det är oförändrat värde att "ge tips till folk", men förlust av värde att säga till fisken att den spelar dåligt? Förklara gärna skillnaden, för jag ser den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

För mig handlar PF.nu om att dela med sig av erfarenheter och tips som har med poker att göra och som kan gynna andra forumdeltagare. T.ex. hur man blir en bättre pokerspelare, var det finns bra bonusar eller turneringar med övervärde. Synd att du har en annan inställning; hade alla tyckt som du hade det varit ganska tyst här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för något pokerset ni fått hem egentligen, klarade mig fint i den andra och om man nu får något från den så skulle det vara kul att veta vad det är för nåt.

 

Nej det är bara från den första frirullen man fick ett pokerset

 

 

Har dock fortfarande inte sett skymten av mitt ...hmpffff....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att skriva folk om freerolls här är som att säga till fisken vid bordet att den spelar dåligt, ni förlorar VÄRDE! Fattar inte...

För mig handlar PF.nu om att dela med sig av erfarenheter och tips som har med poker att göra och som kan gynna andra forumdeltagare. T.ex. hur man blir en bättre pokerspelare, var det finns bra bonusar eller turneringar med övervärde. Synd att du har en annan inställning; hade alla tyckt som du hade det varit ganska tyst här på forumet.

 

Jag utnyttjar detta och ger konsekvent väldigt dåliga tips. På så sätt gagnar jag mitt eget spel.

 

 

Hehe.

 

GRYM plan, eftersom jag är en väldigt respekterad postare. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggad och klar! Tack till trådskaparen. Till dom som tycker man skall hålla tyst om sånt här - gå och dra något gammalt över er - vi pokerspelare skall hålla ihop :lol:

 

Tack. Tycker absolut att man skall posta om sådant här. Värde hit och värde dit, vad har hänt med ord som "roligt", "gemenskap" mm... Poker skall vara roligt också, och en freeroll är som det låter dessutom gratis....

 

Vi syns på den animerade filten, jag blir den som bustar er "stålhand" med en tvåoutare på rivern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om 700 pers från PF.nu reggar sig så sjunker värdet till $14 :roll: . Från $17. :roll: Massiv värdeminskning :shock: , skärpning nu... :? Om man är så beroende av frirullevärde så kanske man ska... göra något annat...

 

Forumet är till för att hjälpa varandra och dela med sig av information. Om värdet hade sjunkit från $200 till $100 hade jag förstått, men detta är ju typ 3 liter mjölk...

 

 

Lycka till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...