León Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Jag älskar i alla fall b2b <3 Kanska för att du är köpt av dom, Lunibet? >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Man vill att folk ska syna sina flushdrag med jävligt dåliga odds, det gör dom. Det som skiljer B2B från andra nätverk är att dom inte bara träffar färgen ett par gånger utan nästintill alla och den lilla gången du träffar din så får du inget betalt. Och frågan är då varför du inte adapterar ditt spel och spelar dina händer med dåliga odds och flushdrag som nöthänder, eftersom de alltid dras in??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokersve Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Nu dog skiten för mig. Någon annan som har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxefux Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Nej det rullar för mig.... logga på igen bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dala1494 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 B2B är nog det skummaste nätverket jag nånsin spelat på tycker att man som favorit alltid torskar mot småfiskjävlar som hänger på med skitkort!!!!!! sen så har dom ju dom där speciella riverkorten!!!! antagligen så har kort slumpgeneratorn kraftiga fel hos b2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dala1494 Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Sen så vinner man jämt i början av sessionerna men sen när det gått bra ett tag då torskar man fan på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 hehe riggningsteorier är så sjukt roliga att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supermea Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 B2B äger! Massa finnnar och ryssar som fiskar....och så ni andra som tiltar så lätt! De som inte kan förlora en hand ska inte spela poker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Jag sa - sluta med riggningsgnäll eller badbeatgnäll i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts