Gå till innehåll

Officiella hata B2B-tråden


M_G

Recommended Posts

Riggen jag snackar om är bara på skoj. Men nog är det underligt vilket oflyt man har där ibland. Mycket mer synbart än på andra siter jag spelar på.

 

Oftast när det går åt helvete på B2B så går det kanonbra på alla andra sidor. Verkar onekligen väldigt konstigt.

 

Sedan tycker jag det är underligt att går det dåligt på B2B så går det verkligen urdåligt. Hjälper inte vad du har eller vad du gör du loosar ändå. Det är nog därför många kan få för sig att det är riggat på något konstigt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag säger inte att B2B är riggat, men jag håller med om att jag åker inte på lika många smällar på något annat nätverk än på B2B.

 

Inom loppet av två minuter så får jag bland annat två gånger min nötkåk slagen av fyrtalet. Och då var det bara fortsättningen av ett par kvällar med många, många en och två outare på rivern. Well, that´s poker.

 

Roligare är så klart när man är på den andra ändan av smällen, dvs när man själv ger dem. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligare är så klart när man är på den andra ändan av smällen, dvs när man själv ger dem. :D

 

Det där är så sjukt!

 

Man kan fanimej sitta med vilka två skitkort som helst på B2B när man är inne i vinststreaken, man vinner ändå alla potter man spelar. Kan fortgå i 5-10minuter. Helt galet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B är riggad - det vet alla. Själv satt jag en gång med AA och gick all-in på rivern och fisken blixtsynar med indragen triss till sin 38o. Dessutom tror jag att Party Poker är riggad eftersom det alltid dyker upp bra spelare (bots) så fort jag vinner där. Man får hoppas att Svenska spel kommer att spelar fair.

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från idag har unibet stängt sina vägar till resten av B2B nätverket.

så om man vill spela motunibetspelarna så måste man gå via unibet.

 

Bra då blir det inte lika många motståndare på turneringarna. Kanske dags och sätta in lite stålar där igen... Nu när dom har en förträfflig bonus dessutom... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så här är det:

 

Unibet har egna bord ENDAST på följande nivåer

 

Texas Hold Em No Limit 0.2/0.1

Texas Hold Em No Limit 0.5/0.25

 

Allt annat är precis som tidigare.

 

Att spelet för tillfället är tight beror på att det är många av B2B-siterna som kör reloads för tillfället och vi vet alla hur man spelar när man jagar en bonus att cleara.

 

Igår morse var förändringen genomförd och då var det ingen skillnad hos oss mot andra dagar.

 

En annan faktor som påverkar är tyvärr OS som precis som andra stora arrangemang gör att folk tillbringar mindre tid vid borden.

 

Ovanstående uppgifter om borden kommer från 24h och är deras officiella uppgifter, det är alltså inget som vi har gissat utan det är fakta.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara göra ett inlägg gällande utdragningar och horribla klonkningar på B2B (Martins i detta fall, har lirat där under 1 år)

 

Under samma turnering (S&G) blir 4 spelare utdragna av runner-runner stege, 2 st JJ vinner mot KK samt 2 st AA som åker på torsk mot AQ samt 77.

Detta händer ju iofs konstant, och som ni vet så är det verkligen KONSTANT!! Framförallt osannolika stegar som går in i CG så man måste titta 2 ggr för att förstå hur det ens kunde bli stege..

 

Både till och mot ens fördel iofs, men jämfört med PS där jag spelar runt 20h /v är ju denna typ av utdragningar väldigt sällsynt som det matematiskt borde vara.

 

Finns det någon som har ngn kontakt inom B2B, så man kan få en klarhet i detta, och ställa dem mot väggen, för utfallen på kortet är knappast sunda, och man funderar ju på om dessa händer konstrueras för att höja raken?

 

Känns mer Lotto än Poker att lira på B2B!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis är det designen/layouten på B2B klienterna som gör att hjärnan får för sig saker men jag håller med om att det känns verkligen som B2B är riggat, antingen storvinner man eller så stortorskar man och korten känns nästan betydelselösa. Troligtvis är det som sagt layouten som gör att man på något vis blir lurad men men jag kan inte annat än hålla med er som seriöst klagar på rigg, inte helt oförståeligt, det är ju bara att spela vilket nät som helst så känner i alla fall jag stor skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hur är det nu egentligen?

 

Jag har svårt att sålla bland inläggen i denna tråd och menar jag att en stor andel bara MÅSTE vara ironiska. Men om så många på allvar är övertygade om att utdragningar tyder på riggade siter så hoppas jag att ni börjar spela på mina siter. Jag vill också ha folk som synar min flush från flop till showdown med AA oavset hur mycket jag bettar!

 

Det vara senast igår en som synade två cappade rundor med sin låga flush mot min nöt-kåk som jag fick på att bordet parade sig. Sen fick jag höra en massa om tur och otur samtidigt som jag räknade in en pott på 20BB på FL... :-)

 

Ni som vill bli utdragna och vägrar att släppa era höga pocket pairs är välkomna till t.ex. Spotingbet och Paradise. Där är det inte riggat men fiskarna har grym "otur" hela tiden... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså hur är det nu egentligen?

 

Jag har svårt att sålla bland inläggen i denna tråd och menar jag att en stor andel bara MÅSTE vara ironiska. Men om så många på allvar är övertygade om att utdragningar tyder på riggade siter så hoppas jag att ni börjar spela på mina siter. Jag vill också ha folk som synar min flush från flop till showdown med AA oavset hur mycket jag bettar!

 

Det vara senast igår en som synade två cappade rundor med sin låga flush mot min nöt-kåk som jag fick på att bordet parade sig. Sen fick jag höra en massa om tur och otur samtidigt som jag räknade in en pott på 20BB på FL... :-)

 

Ni som vill bli utdragna och vägrar att släppa era höga pocket pairs är välkomna till t.ex. Spotingbet och Paradise. Där är det inte riggat men fiskarna har grym "otur" hela tiden... ;-)

 

Jag var förut en alldeles vanlig människa. Skrattade åt människor som trodde på riggade sajter och att B2B är gjort för att Fiskarna ska vinna.

 

Ja, jag till och med skratta högt ibland åt dom för mig själv.

 

Man vill att folk ska syna sina flushdrag med jävligt dåliga odds, det gör dom. Det som skiljer B2B från andra nätverk är att dom inte bara träffar färgen ett par gånger utan nästintill alla och den lilla gången du träffar din så får du inget betalt.

 

Nu är jag en av dom här. En av alla dom som har skrivit i den här tråden.

Brothers, forgive me for me not beliveing?

 

Im a believer now, I do believe in you!

 

Ska bara göra klart Martinspokerbonusen samt HeyPoker Reloadbonusen (samt spela upp till ett pokerbord) (om det inte är billigare att köpa nytt då jag kommer förlora allt 3 gånger om på vägen känns det som) men sen ska jag nog aldrig sätta min muspekare där igen.

 

Förlåt HeyJohan, du är bra, men inte B2B!

 

Ja, jag har fått en fin fin svacka i mitt spel som faller snabbare än en lösprutt ur skitan!! Ja, så illa är det ...

 

But remember, Now I am a believer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En del klockrena inlägg här om B2b.

För det är jävligt skumt... allt, hela tiden.

 

Det är precis som att när man loggar in blir man antingen plaserad i vinst-facket eller looser-facket. För nånting mitt emellan existerar inte.

 

Blir du plaserad i vinst facket vinner du på allt. spelar ingen roll vilka kort du har, du får in kåken ändå...

Och tvärtom, det går inte att vinna, vilka kort du än får.

 

Sen en till sak, som är typisk B2B och inget annat nätverk är att om du sitter på par på handen har garanterat nån mer det...

Alla får bra kort samtidigt och alla får dåliga samtidigt.

 

Man ser på sina egna kort att "nu, nu kommer hela bordet vara med..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...