Gå till innehåll

Heypoker nere?


ziddax

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den varade 15 minuter, så det spelade inte så stor cykel.

 

Nä inte för mig, men jag tycker det vore jäkligt dumt av B2B att lägga en serveruppgradering på kvällen när det är hög trafik på nätet.

 

Det måste varit en serverbelastning som gjorde att servrarna inte pallade trycket.

 

Om det var så att man la en serveruppgradering på kvällen tycker jag iaf att man får tipsa driftschefen/driftavdelningen om att lägga uppgraderingar när det är som minst folk som drabbas, dvs tidigt på morgonen.

 

 

Hur vore det om Stockholmsbörsen fick för sig att göra serveruppgraderingar kl 09:15 på morgonen? :lol: Klart som fanken att man lägger uppgraderingar när ingen eller så få som möjligt drabbas...

 

Jag tror därför inte på vad cheunce skrev.

 

Jaja, no big deal, nu funkar det ju igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den varade 15 minuter, så det spelade inte så stor cykel.

 

Nä inte för mig, men jag tycker det vore jäkligt dumt av B2B att lägga en serveruppgradering på kvällen när det är hög trafik på nätet.

 

Det måste varit en serverbelastning som gjorde att servrarna inte pallade trycket.

 

Om det var så att man la en serveruppgradering på kvällen tycker jag iaf att man får tipsa driftschefen/driftavdelningen om att lägga uppgraderingar när det är som minst folk som drabbas, dvs tidigt på morgonen.

 

 

Hur vore det om Stockholmsbörsen fick för sig att göra serveruppgraderingar kl 09:15 på morgonen? :lol: Klart som fanken att man lägger uppgraderingar när ingen eller så få som möjligt drabbas...

 

Jag tror därför inte på vad cheunce skrev.

 

Jaja, no big deal, nu funkar det ju igen :D

 

Stoppet var iaf planerat då det kom upp infomation i inforutan 5 minuter innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen uppgradering som sker nu utan de har tekniska problem.

Det vore självmord om de la en uppdatering nu när det är peak hour.

 

Teknikerna jobbar på att åtgärda problemet och det ska vara löst inom kort.

 

Kan jag säga annat än att jag VERKLIGEN beklagar att ni får utstå det här?

 

Det känns lite som att man går in i en butik för att handla och de stänger lyset med orden "Och fortsätt gärna handla hos oss"...

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar dock inte för mig :/, jag anmälde mig till en turnering som börjar 19:30. Den blev uppskjuten till 19:49 sen nu när den har börjat och jag har loggat in så kan jag inte spela den. Jag sitter vid bordet men det står att jag är disconnected :(. Mycket mysko. Jag kan alltså inte "styra" mig själv utan jag kan bara titta på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen igår kväll efter att siten startade om har jag haft stora problem med B2B, allting funkade fint när jag spelade tidigare på kvällen. Det laggar till ungefär varannan minut, allting fryser helt för 10-15 sekunder åt gången. Blir givetvis omöjligt att spela. Någon annan som har ett sådant problem? Eller är det kanske min ISP som har problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...