ziddax Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 För tillfället kommer jag inte in på heypoker. Nån mer än jag som upplever problem? Citera
fat_joe Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 För tillfället kommer jag inte in på heypoker. Nån mer än jag som upplever problem? Samma här. Edit: rättare sagt kommer inte in på martins eller bestpoker b2b verkar vara nere Citera
cheunce Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 B2B hade en uppdatering av servern och det var därför ni inte kom in Citera
HeyJohan Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 cheunce: Tack för hjälpen. Suttit i telefon hela kvällen och har inte varit så aktiv i det här som jag borde. Mvh Johan Citera
Matteprof Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 B2B hade en uppdatering av servern och det var därför ni inte kom in La dom en serveruppdatering på kvällen? Kan väl ändå inte varit så va...? Citera
Lottie Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 B2B hade en uppdatering av servern och det var därför ni inte kom in La dom en serveruppdatering på kvällen? Kan väl ändå inte varit så va...? Den varade 15 minuter, så det spelade inte så stor cykel. Citera
Matteprof Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Den varade 15 minuter, så det spelade inte så stor cykel. Nä inte för mig, men jag tycker det vore jäkligt dumt av B2B att lägga en serveruppgradering på kvällen när det är hög trafik på nätet. Det måste varit en serverbelastning som gjorde att servrarna inte pallade trycket. Om det var så att man la en serveruppgradering på kvällen tycker jag iaf att man får tipsa driftschefen/driftavdelningen om att lägga uppgraderingar när det är som minst folk som drabbas, dvs tidigt på morgonen. Hur vore det om Stockholmsbörsen fick för sig att göra serveruppgraderingar kl 09:15 på morgonen? Klart som fanken att man lägger uppgraderingar när ingen eller så få som möjligt drabbas... Jag tror därför inte på vad cheunce skrev. Jaja, no big deal, nu funkar det ju igen Citera
HeyJohan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Men Matteprof, var det inte just det som de gjorde i morse? Mvh Johan Citera
Matteprof Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Men Matteprof, var det inte just det som de gjorde i morse? Mvh Johan Ja, men inte igår kväll som cheunce skrev... Eller gjorde ni en igår och en i morse? Mvh Citera
Lottie Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Den varade 15 minuter, så det spelade inte så stor cykel. Nä inte för mig, men jag tycker det vore jäkligt dumt av B2B att lägga en serveruppgradering på kvällen när det är hög trafik på nätet. Det måste varit en serverbelastning som gjorde att servrarna inte pallade trycket. Om det var så att man la en serveruppgradering på kvällen tycker jag iaf att man får tipsa driftschefen/driftavdelningen om att lägga uppgraderingar när det är som minst folk som drabbas, dvs tidigt på morgonen. Hur vore det om Stockholmsbörsen fick för sig att göra serveruppgraderingar kl 09:15 på morgonen? Klart som fanken att man lägger uppgraderingar när ingen eller så få som möjligt drabbas... Jag tror därför inte på vad cheunce skrev. Jaja, no big deal, nu funkar det ju igen Stoppet var iaf planerat då det kom upp infomation i inforutan 5 minuter innan. Citera
mawam Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 fungerar ej Hey nu? edit: kom in nu...vanligt b2b knas? Citera
mickol Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Nätverket ska tydligen fungera då några säger att de spelar? Men jag kan inte heller logga in. Citera
HeyJohan Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Kollar upp det här och återkommer snarast. Mvh Johan Citera
Mr Zero Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Ska vara nere i 15 min nu. Citera
mawam Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 först dog borden jag satt vid, sen dog hela klienten...hmm skumt lr? hittar du nån förklaring heyjohan? Citera
Looseweak Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Som sagt är det väldigt konstigt att de lägger uppgraderingarna nu, vid 6-7 på morgonen vore betydligt lämpligare. Speciellt med tanke på att de annonserar 15 minuter före. Citera
HeyJohan Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Det är ingen uppgradering som sker nu utan de har tekniska problem. Det vore självmord om de la en uppdatering nu när det är peak hour. Teknikerna jobbar på att åtgärda problemet och det ska vara löst inom kort. Kan jag säga annat än att jag VERKLIGEN beklagar att ni får utstå det här? Det känns lite som att man går in i en butik för att handla och de stänger lyset med orden "Och fortsätt gärna handla hos oss"... Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Och nu funkar allt igen! Mvh Johan Citera
erik87 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Och nu funkar allt igen! Mvh Johan Johan, kolla mitt pm. Citera
Prizonic Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Det funkar dock inte för mig , jag anmälde mig till en turnering som börjar 19:30. Den blev uppskjuten till 19:49 sen nu när den har börjat och jag har loggat in så kan jag inte spela den. Jag sitter vid bordet men det står att jag är disconnected . Mycket mysko. Jag kan alltså inte "styra" mig själv utan jag kan bara titta på... Citera
HeyJohan Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Prizonic: PM:a mig ditt användarnamn om det inte löser sig för dig. Jag vill ha reda på vilken turnering det är och hur mycket buy-in var så du kan få refund på pengarna. Mvh Johan Citera
mickol Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Sen igår kväll efter att siten startade om har jag haft stora problem med B2B, allting funkade fint när jag spelade tidigare på kvällen. Det laggar till ungefär varannan minut, allting fryser helt för 10-15 sekunder åt gången. Blir givetvis omöjligt att spela. Någon annan som har ett sådant problem? Eller är det kanske min ISP som har problem? Citera
mow Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 nu är det nere igen =/ jag som var mitt i en 30e sng o ledde :'( Citera
Steff0 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 ser som det är nere igen? hade en fin hand på G.. lite synd.. hoppas de åtgärdas.. annars gillar jag heypoker .. skön clint! Citera
Recommended Posts