Gå till innehåll

Turnering 12/2


Willy_Wonka

Recommended Posts

Electrolux... sen får du gissa dig fram :D

 

Nedå, stora kontorsbyggnaden, precis efter den finns det en grind, (varutransportingång typ) gå in där, grabbarna har nog låst upp åt dig, sedan är där en dörr nästan direkt på högersida, det är en liten nedförsbacke där det är två st silverfärgade dörrar med glasruta, det är den vänstra dörren av de två. Förhoppningsvis kommer grabbarna att märka vägen lite eller stå utanför.

 

Lycka till imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diego: 1.8 är inga problem, de kan du lätt få... det skulle ju ändå innebära att jag sätter mig själv som 55% favorit i turneringen. säg att de blir 30 pers, räkna bort lite "deadmoney" o dra på rejält på mig så ger jag mig max 8-10% chans att ta hem det. Så du kan få 10 ggr pengarna på mig som vinnare, men givetvis är de bara jag som tar emot spel. Minsta insats; 5000:-

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danne, koncentrera dig på pokerspelandet ist för att hålla å o härja här.

Sätter 200 friska på att du kommer åka ut med dina AK suited som du så stolt kommer slänga fram när Jessica visar AQ off o drar ut dig... oj oj så fint! ;)

 

Hoho

 

Jag vill oxå vara med o spela, sätt ma på autofold, e hemma om 6 timmar!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

största skämtet jag sett vid ett live pokerbord...

 

Blinds 500-1000

cutoff (JAG) A9 raise 3500

BB (SYNapan) 105o SYN

FLOP: 7c 8c 9h ... JAG betar 6500.... SYNapan synar... ???

TURN: 6s.. check... check...

RIVER: 3?.... SYN apan ställer mig 7300... tvungen att betala... har sett för mkt för att folda och nu har jag sett detta också... Går inte sätta honom på nån 10.... = DÅLIGT spel... Han kan även ha fiskat efter färgen.. så jag är tvungen att betala...

Hur fan kan man syna med 105o???? hur fan kan man syna pot bet med dåligt stegdrag??? 16,5%...???

J10 är den ända handen jag skulle ha synat med på floppen.

A10 all in

1010 all in

910 all in...mm

undra om han kan skala en banan eller var går hans begränsningar??

SYN SYN SYN spela poker för helvete...

 

Tycker en ny regel kunde införas på turneringar: Max antal ggr man får säga SYN.... :roll:

 

 

Klart jag fiskar med små pockets i början av en turnering...

200 för att vinna 10 000... sry Tom men det var ju bara att betala..

/kejan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"jag vann potten så jag kan ju inte spelat fel..." legendariskt citat kommer det bli..

 

resonerade precis som Kejan när potten spelades...

MKT märkligt.. men alla får ju spela som dom själva vill naturligtvis...

 

Älskar att spela små pockets eller low connectors för att spräcka STORA händer, billig insats, lätt att slänga, MASSOR att vinna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...