snudde Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 någon annan än jag som inte kan regga på turneringar? skulle spela freezeouten 2030 men jag trycker ja och sen händer inget, väntat ett bra tag men inget händer. har installerat om klienten men det hjälper inte Citera
nevee Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 dom har nå problem nu.. alla mtt's e pausade Citera
Mongokongo Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Cash games och SNG funkar, dock inte turneringar. Beror säkerligen på updaten som skedde imorse. Något lirar inte som det ska helt enkelt. Citera
_rothman_ Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 vilket jävla skit nätverk b2b är ALLTID problem.. o heypoker ? jag reggade mig till den 10 frezz kl 20.30 ? det blev inget av den men mina pengar har jag inte sett!!!!!! Citera
HeyJohan Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 _rothman_: Trist att du upplever det så. Förmodligen beror trasslet nu på något med dagens uppdatering och som jag förstår så håller de på att åtgärda det nu. Mvh Johan Citera
_rothman_ Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Det var lite tilt i det inlägget Men vart är mina pengar ? Citera
il_genio Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Samma för mig nu ikväll, kan inte regga mig på turneringar, allt annat funkar dock finfint Citera
erik87 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Just nu är det helkonstigt för mig... får inte regga mig till tuneringar och försöker jag sätta mig vid ett cg så får jag bara felmedelande typ cannot reserve seat eller nått sånt... jobbigt. Citera
Recommended Posts