Jennez Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Här har vi en kvinna som nog borde överväga att bli försäljare på heltid! Vilka argument! Inledningsfrasen kan ju få vem som helst att vilja köpa en iller... http://www.blocket.se/vi/7277200.htm?ca=23_10_s Citera
Nidot Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 De sa att hon var rumsren när hon togs in(vilket inte hon varit hos mig) Den är väll så gott som såld efter nån läst dethär. Citera
Jennez Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 Ja, lätt! Hon kan ju inte hantera den skriver hon. Klart att någon annan vill ha den då. Citera
Waggho Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Skönt att hon lägger korten på bordet i alla fall. Citera
chapman Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Skönt att hon lägger korten på bordet i alla fall. Det kanske är det nånting stort hon mörkar genom att hacka ner på iller sådär lite lagomt. Citera
The Grand Bark Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Honiller, ej kastrerad? Citera
Jennez Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 Hmm... det heter faktiskt kastrering när man plockar bort hela det invärtes paketet på hondjur... Citera
Filip Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Skönt att hon lägger korten på bordet i alla fall. Det kanske är det nånting stort hon mörkar genom att hacka ner på iller sådär lite lagomt. Ja som tex att den väger 35kg, kul o ha en sådan pälllskrokodil som bits o skiter överallt. Citera
wedo Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Är väl lika bra att man är ärlig så inte illern hamnar hos en som bara tycker det verkar coolt att ha en iller men som inte är beredd på ansvaret och jobbet. Dvs dumpar den i närmsta container. Citera
The Grand Bark Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Hmm... det heter faktiskt kastrering när man plockar bort hela det invärtes paketet på hondjur... Som vanligt ökar mitt kunskapskonto markant när jag peffar! Citera
Recommended Posts