ladatarzan Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 " €200, moderately easy to clear, especially at the low limits." stog det på bonuswhores.com. Är det mycket lätt att få VIP på NL20 bord? moderately easy - Någorlunda lätt. at the low limits - NL20 Spelar du flera bord några timmar om dagen kan du nog cleara hela bonusen inom 30dagar. Nej det är inte "mycket lätt" att cleara bonusen. Citera
Bobby_Peru Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag försökte precis göra en insättning med bonuskoden HEYRELOAD06. "This deposit code is invalid!" får jag. Det står ju klart och tydligt både här i forumet och i nyhetsbrevet att sista dag för insättning är 28/2. Nu ska jag strax iväg till jobbet, så det lär inte bli någon reload. Citera
mannen Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 invalid för mig också idag va sista dagen igår? Citera
Andrz_W Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 fungerar inte för mig heller. Får kanske skylla mig själv som väntade så sent fast det står ju i första inlägget: Sista INSÄTTNINGSDATUM 28/2. Citera
HeyJohan Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2006 Vi håller på att ordna det. Ge oss ett par minuter. Verkar vara något fel från B2B's sida. Vi kommer att försöka sträcka ut den en dag extra så ni inte bommar den. Ber tusen gånger om ursäkt! Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2006 Ok, nu är den förlängd till 2 mars. Prova igen så ska det gå bättre Mvh Johan Citera
Bobby_Peru Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Helt fantastiskt! Sjukt bra service i vanlig ordning. Stort tack Johan! Synd att det inte helt ovanliga problemet dök upp: "The CC Number you are using has previously been used to deposit to another account. Please use another credit card or contact our support!" Får maila supporten.. brukar ju vara lätt ordnat. Citera
HeyJohan Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2006 Bobby! Jag kan ordna det om du PM:ar mig ditt användarnamn. Mvh Johan Citera
Andrz_W Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 nu fungerade det hur smidigt som helst. tack så mycket Johan! Citera
Recommended Posts