Hristo Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 No-Limit Texas Hold'Em: The New Player's Guide to Winning Poker's Biggest Game Brad Daugherty, Tom McEvoy Nog som läst denna bok? Dvs är den bra? * RP - QoS * Citera
Henkeman Postad 27 Oktober , 2004 Rapport Postad 27 Oktober , 2004 Jag har läst igenom den lite snabbt, vet inte riktigt vad jag tyckte. Bra var att de diskuterar olika spelartyper, de nämner dock ingenting om pott-odds etc. Det är mest turneringssnack och allt visas i scenarion/handexempel. Ska läsa igenom den lite mer vid tillfälle iaf. Citera
MAC Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Henkeman, har du hunnit läsa något mer i boken...så vi kan få en lite utförligare kommentar om den? Citera
FireSole Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Skulle vara bra med lite mer info... börjar ju dra sig till jul och man vill ju bara ha hårda klappar Citera
vetgirig Postad 27 Mars , 2005 Rapport Postad 27 Mars , 2005 Jag har läst boken. Jag fann den vara en bra bok för nybörjare då den lär ut hur man spelar No Limit Hold'em och ger en mängd tips om hur man skall spela korten i olika situationer. Boken är pedagodiskt upplagd och har med en mängd situationer där en nybörjare kan lära sig hur de bör agera för att vinna potten. Bl.a. lär du ut när det är rätt att lägga ner AK. Mycket av situationerna är för pre-flopp och floppspel. Senare delar av spelet tas inte upp så mycket - så detta är främst en nybörjarbok och som sådant är det lättläst och bra uppbyggd. Så när dina polare frågar om vilkan nybörjar bok om no-limot de skall köpa så kan du rekommendera denna boken. Citera
Recommended Posts