Gå till innehåll

Pokersemester i Thailand - GENOMBROTT!


Kraxe

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur löser man att det egentligen är förbjudet med hasardspel, kortspel med pengar i grupp, i thailand?

Kanske är den vanliga visan att så länge det är faranger så ingriper ingen..

Mmm, man får den känslan av att snuten har lagt ribban lite högre för turisterna i de större turistorterna typ Phuketh o Pattaya. Hela orterna lever ju i princip bara på turism.

 

Skulle dock inte förvåna mig om det blir razzior om pokerspelandet blir för utbrett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Om man hänger på ett internetfik i någon av turistorterna och lirar lite poker. Vad skulle hända om ägarn kom på en? Alltså är det något som är värt att riskera eller är riskerna för höga? Eller bryr sig ingen egentlingen att en turist spelar lite internetpoker?

 

Prata med ägaren innan du sätter dig. så gjorde jag på koh tao och det var inga problem alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
jag lirade på ett internet kaffe först i patong och sen på ett litet öppet internet cafe i solen på phiphi islands och det var helt lugnt, gick desutom vädigt bra!

 

Later fint! Fast som du vet ska vi ju hyra ett fett hus.

De kanske undrar vart pengarna kommer ifran och borjar kolla upp oss varan internet trafik. Har du kollat vad husen vi hyr kostar samt hur snabbt man kan fa bredband?

kommer ner om dryga manaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök få tag på ett hus som redan har bredband. Jag tror det kan bli svårt att få ett abbonemang om du inte är thailändsk medborgare. Fast det kan du ju alltid teckna på en barflicka.

 

Phi phi öarna tycker inte jag var nån höjdare att spela poker på. Vissa dagar var uppkopplingen nere flera timmar i sträck. Lägg sedan till de korta strömavbrotten som kom flera gånger om dygnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...