Gå till innehåll

Bonushoran Joeki tar sig an $10k bonus

Recommended Posts

Postad

Hej,

Jag hänger mest i bonustrådarna här på pokerforum, men hade tänkt överge bonusarna eftersom jag hade gått upp i nivå och rakeback på partypoker kändes bättre. Dock fuckade jag upp det rejält och kommer inte få rakeback.

Hur som helst, innan jag skriver mitt mål för denna dagbok måste jag fråga: Kommer någon ihåg bonuswhores gamla sign-up bonus för hollywoodpoker? Det tillhör samma nätverk som eurobet och pokerroom. De erbjöd en $9000 bonus för 135.000 PPs och om man klarade hela bonusen inom ett år fick man $1000 extra. Alltså totalt $10.000 för 135.000 PPs på ett år. Jag spelade 1/2 limit på den tiden jag signade och det gick så otroligt trögt att jag inte orkade fortsätta.

Men när jag nu håller på cleara eurobets bonus insåg jag att det går faktiskt ganska snabbt att få ihop poäng på 2/4 limit även om rejken verkligen dödar en.

Så, mitt mål är alltså att klara den här bonusen innan 2006-10-09 då bonusen går ut. Som tur clearas den inte som en klump utan i $50 per 750 PP om jag mot all förmodan skulle misslyckas. Innan jag insåg att det var omöjligt att klara den på 1/2 limit hann jag spelade ihop 756 PPs.

Jag börjar så fort jag blivit klar med eurobet-signupen.

Eurobet:

PP kvar: 4998

Bonus: $600

Hollywood:

PP kvar: 134244

Dagar kvar: 234

Bonus: $10000

Jag håller det osagt om jag kommer fullfölja eller inte, men just nu känns det som ett kul och intressant mål samt ett bra sätt att vänja sig vid 2/4 limit (är relativt ny på nivån).

Ska försöka snitta 750 PPs om dagen vilket kan bli svårt... Bor 1.5 mil från min flickvän och spenderar oftast 2-3 dagar i veckan med henne också.

Men, jag gör mitt bästa och ska försöka så gott jag kan.

Rullen jag sätter in för detta projekt är $2000.

Postad

Jag fattar grejen med kontinuitet och liknande men du skulle ju grinda ihop mycket mer i bonuspengar om du hoppar mellan siterna. Ska du tacka nej till de bästa signup och reload bonusarna?

Postad

Hmm okej det här var en mycket bättre idé klockan 3 på morgonen igår :D

Men men jag ska försöka. Har idag spelat ihop nästan 700 PPs på eurobet och då känns det trögt. Vågar inte kliva upp till 3/6 och min dator laggar sönder vid mer än 4 bord så att jag vettifan.

Jag fortsätter dock, har inga intressanta HHs eftersom jag inte fått igång PT med eurobet än, men ska kolla på Pokertrackers FAQ om hur man gör för det ska tydligen vara ett ganska vanligt, men lätt problem.

Så, resultatet just nu då:

Eurobet:

PP kvar: 4300

Hollywood:

Dagar kvar: 233

Uppdateringar om hur rullen växer (sjunker) börjar jag inte med förrän jag kör igång med hollywoodpoker. Något som sänkte motivationen ytterligare var att jag enligt min rakeback tjänar ca $40 per 600 PPs på eurobet. Och då är inte hollywoodbonusen mycket bättre =/

Jaja, dags att sluta gnälla och börja jobba. Imorgon ska jag spela ett otroligt pass för sedan är det körskola, flickvän och presenter till flickvän som gäller (förutom alla hjärtans dag fyller hon år samma vecka också :x ). 1500 PPs är målet för dagen imorgon och målet för veckan är att helt fixa eurobets bonus. Fast det känns nästan omöjligt. Beror på när flickvännen tröttnar på mig mest faktiskt :)

Kul med svar! Svar till frågan på om jag kommer skippa andra bra reloads är en väldigt bra fråga som jag inte vet själv. Ett delmål är ju att försöka undvika bonusar för att försöka bli bra pokerspelare istället och enbart fokusera på spelet. Dock har jag ju ENDAST bonushorat under 6 månaders tid med en stabil kurva uppåt så vet inte hur jag kommer hantera downswingsen. En 7x reload på party kan kännas fin då alltså...

Får se helt enkelt, men just nu vill jag försöka undvika alla andra sidor.

Tillbaks till grindandet nu ;)

Postad

Bah, det här känns bara sämre och sämre :D Det går trögt och reloads + rakeback lockar på andra sidor. Just nu känns det som att efter Eurobet kan det bli trögt att komma igång med hollywood så ni få som följer kan nog vänta er ännu en dagbok som skiftar mål.

Eurobet:

PP kvar: 3836

Hollywood:

Dagar kvar: 234

Jag försöker hitta en sida som jag kan slå mig ner på. Och jag har kommit på att man kan stå ut med vissa sidor om man får bra betalt för det. Men inte i längden. Testade hollywoodpokerklienten och kom på att det inte bara var bonusens tröghet som gjorde att jag tröttna, utan även den svartröda klienten :(

Alternativen efter Eurobet är som följer:

Hollywoodpokers signup

Absolute med rakeback + deras reloads

Partypoker med rakeback i flickvännens namn

Får se vad det blir. En rubrikändring kan nog bli möjlig.

• 2 weeks later...
Postad

Hmm jag tycker det är lite halvdumt, bonushora som jag också är att ta den här bonusen. Själv har jag lagt ner kanske runt 300-400 timmar på 3-4 bord samtidigt och är inte ens i närheten att haka på den här bonusen. Är den ens aktiv förresten? Nää -ev helt klart :P

Jag hänger mest i bonustrådarna här på pokerforum, men hade tänkt överge bonusarna eftersom jag hade gått upp i nivå och rakeback på partypoker kändes bättre. Dock fuckade jag upp det rejält och kommer inte få rakeback.

Vill bara säga att partypoker strängt förbjuder rakeback nu och alla affiliates som ger ut det blir permanent avstängda om de nu kommer på det vilket kan bli en jobbig överraskning om man kanske har en utbetalning på 500$ väntandes.

Postad

10000 bonusen är ett kul mål ivarjefall, ska bli intressant att följa. Några frågor angående den bonusen bara: (1) hur mycket var du tvungen att sätta in för att få $10.000 dollar som mål, (2) hur många poäng kan du cleara per session? Just nu ser jag att du clearat ca:50 dollar, vilket kanske är i minsta laget om du 4-tablar 2-4 bord. Hursomhelst, lycka till!

MVH

• Skapa nytt...