Bluwajt Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Jag undrar om det finns nån bok om poker som inte behandlar spelateori. Typ som en vanlig bok där handlingen är att huvudpersonen ska vinna nån turnering eller så... Eller en bok där något proffs berättar om hans karriär t.ex. Skulle vara sugen på att läsa en typ skönlitterär eller biografisk bok om poker helt enkelt. Öppen för alla förslag! * Flytt till Studier - QoS * Citera
Loveless Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Är inte Moneymakers bok biografisk? Citera
parre Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 The banker, professor and the suicide king är annars ett hett tips på en bok jag har hört är riktigt grym. Citera
Tiggr Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 The professor .... riktigt bra Positively fifth street. helt ok A chip and a chair framtidsskildring av WSOP One of a kind biografi om Stu Ungar. Aces and kings Poker aces Korta biografier om de mest kända proffsen. Citera
gnuffe Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Last Call - Tim Powers. Speciell men har sina poänger. Citera
majorj Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 One of a kind biografi om Stu Ungar. Skulle det inte göras film om den gossen också? Citera
jacobmal Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 ace on the river av barry greenstein Citera
Bluwajt Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 Finns det nån bok som är på svenska? Min Engelska är ungefär som en 7 5 Citera
Staahla Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Finns det nån bok som är på svenska? Min Engelska är ungefär som en 7 5 Spelbar? Citera
vetgirig Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 One of a kind biografi om Stu Ungar. Skulle det inte göras film om den gossen också? Japp, filmen är redan klar. Citera
Tiggr Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 High Roller en ganska bra pokerfilm faktiskt men dvdn var ganska svår att få tag på. Citera
eurythmech Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Finns det nån bok som är på svenska? Min Engelska är ungefär som en 7 5 Spelbar? POTH! Citera
Bluwajt Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 Finns det nån bok som är på svenska? Min Engelska är ungefär som en 7 5 Finns det ingen eller? Citera
baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Finns flera på engelska, inga på svenska... Citera
omni Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Big deal är den pokerbok som ska vara absolut bäst, har dock inte läst den utan den står där fint i hyllan Citera
Recommended Posts