Gå till innehåll

SAJT: WildJackPoker.com


crazy_toker

Recommended Posts

hej satt in med visa på den sidan men fattar verkligen inte hur jag ska ta ut, måste ta ut med samma som man satt in finns typ 8 olika alternativ att välja på, men hittar inte visa däribland?

 

råkar de heta nåt annat i staterna eller?

 

provat maila supportt 5ggr utan svar!

 

* Flytt till Övriga Pokersajter - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Har samma problem med deras support.

Min fråga är om mail adressen på neteller och pokeranvändaren måste vara samma? har hört att det måste det från vissa, ganska löjligt egentligen eftersom det viktigaste är att person uppgifterna stämmer.

Men någon som vet hur det är?

 

Supporten på wildjackpoker vägrar verkligen svara, väntat en vecka på svar, skickat kanske 4 mails.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
skulle aldrig satt in på denna skit sidan.. Varför kan man inte ta ut till visa kortet?? mina pengar är frusna där inne eftersom jag inte har något annat är Visakort! hur gör jag? supporten är riktigt jobbiga!!

 

Du ska skaffa neteller. Det är mycket mycket enkelt. Jag är så glad jag slutade tjafsa med visa efter första sidan jag spelade på.

Känns som att det är både lättare att stoppa in pengar men framför allt lättare att ta ut till neteller.

Mindre risk för de ber en skicka in ID etc...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De ska ju egentligen svara inom 3 timmar på mail. Men just nu är de efter, säger de i mailen, så de tar väll nästan ett dygn.

 

En sak som kan vara värt att tänka på om man spelar för bonusen är att man måste vänta upp till 72 timmar på att den kommer till kontot innan man kan börja spela på den. Den måste altså vara där innan dina raked hands börjar räknas mot den.

 

38 timmar max kvar för mig att vänta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

detta är den absolut sämsta pokersida jag spelat på :?

 

men det lustiga är att primapoker brukar vara vettiga inget strul med utbetalningar på goldenriviera och nu när jag ska ta ut en summa på 350 dollar till neteller, satte in 100 för att ta bonusen .

 

bonusen kommer snaabbt och smidigt det tar några dagar + en vecka och pengarna har inte kommit in än.

 

vadfan har hänt tänker man . ? jaha då har dom nekat mej till en utbetalning och vill ha en bild på körkort och telefonräkning. utan att ens skicka ett mej o meddela detta.

 

snacka om service!

 

sen skickar ja in en kopia i naturlig storlek och allt , jaha då vill dom att JAG ska förstora dom .

 

SÄTT INTE IN NÅGRA PENGAR PÅ WILDJACK ! satsa på goldenriviera isåfall. förstår inte varför dom håller på så här mot deras kunder :S

 

var tvungen att skriva av mej :D:evil::evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Instämmer med resten, har aldrig varit med om långsammare support. Mailade dem om att jag clearat en bonus för 3 dagar sen. Har fortfarande inte fått något svar. Valde att göra ett uttag på de pengar som jag hade på kontot (via neteller) och det har efter 24h fortfarande inte hänt något. Hur är det ens möjligt att driva en pokersite med den usla servicen.. BOJKOTTA DENNA JÄVLA SKITSIDA!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...