Gå till innehåll

På jakt efter en bra FL 1/2 - 3/6 pokersajt, hjälp!


Kenan83

Recommended Posts

Tja!

 

Som sagt, söker efter en ny sajt att spela på. Har spelat på prima men det är alltid ont om bord där. Brukar spela ca 5 bord på en gång. Anledningen att jag valt att spela på prima är hög * vi får inte prata om sånt*, men det finns ju nästan aldrig bord där.

 

Vet att party är bra, men de erbjuder int sånt jag behöver. Spelar ca. 2000/h dag, känns lite onödigt att gå miste om så mycket pengar.

 

Finns det någon sajt som hag gott om fickar på låga FL nivåer? Helst så ska man kunna använda PO på den.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad saknar Party som du behöver? De är ju annars en av de absolut bästa FLT-sajterna.

 

Ju, visst har du rätt. Har bara provat crypton, prima o party hittils, så skulle bara kolla om det fanns någon annan sajt än de men bra utbud på FLT. Men party har jag varit mest nöjd med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad saknar Party som du behöver? De är ju annars en av de absolut bästa FLT-sajterna.

 

Misstänker att han pratar om sådant som är hysch hysch

Så dum jag är.

 

Jag har inte hört talas om nåt bättre än Party om man gillar fisk, vill kunna multitabla samt köra PO/PT. De har väl inte världens bästa bonussystem precis, men jag tycker ändå fördelarna uppväger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...