Gå till innehåll

Shahin86s tolvdagarsutmaning


Shahin86

Recommended Posts

Taget...

 

Vi kan spela lite givar också när vi ändå håller på o lär mig saker (=

 

Jag kom på en sak, jag hade ju lovat mig själv att aldrig mer spela turspel med Shahin86. Du får lov att skapa ett nytt konto på klubben.ladbrokes.com om du vill få nån turspelsaction av mig. Man är ju bara dum om man spelar mot det mest riggade kontot på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 474
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Vart kommer spelet att hållas? Är det NL HU som gäller?
Ifall du läser första posten så fattar du nog. ;)

 

Jo jag vet att han nötte NL HU ett bra tag det har jag läst om men tänkte ifall dom hade fått för sig att lira sån där Kina Poker som har blivit så poppis bland highstakes killarna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer spela på valfri b2b klient, inte bestämt mig för vilken än.

 

Spelet är 75 euros HU Sit'n'Go. (=

 

Ni ska alltså betta på matchen för 100k sek (eller är det ett skämt?) men matchen i sig blir en €75? =)

 

Läs inlägget på sidan 10 så förstår du nog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ska alltså betta på matchen för 100k sek (eller är det ett skämt?) men matchen i sig blir en €75? =)

 

Nej han ska spela 75€ Hu sngs på b2b hela dagarna och han måste plussa 1k om dagen i 12 dagar. dvs inte snitta 1k utan han måste plussa 1k varje dag mellan klockan 00.00 till 24.00. Utmaningen är då att han ska klara detta i 12 dagar, och han har fått tre gånger pengarna av oss och valt att spela 100k sek på detta. Så om han vinner så får han 300k.

 

Kommer bli en kul utmaning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt sliten från Grebbestad och alla dess tomtar men du får det som handikapp ;)

 

Det är ju inte tokigt svårt att spela när man träffar allt och har nöt med nöt-återdrag... och sätter det på turn samtidigt som man får ett nytt nötdrag och sätter det med på river. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ska alltså betta på matchen för 100k sek (eller är det ett skämt?) men matchen i sig blir en €75? =)

 

Nej han ska spela 75€ Hu sngs på b2b hela dagarna och han måste plussa 1k om dagen i 12 dagar. dvs inte snitta 1k utan han måste plussa 1k varje dag mellan klockan 00.00 till 24.00. Utmaningen är då att han ska klara detta i 12 dagar, och han har fått tre gånger pengarna av oss och valt att spela 100k sek på detta. Så om han vinner så får han 300k.

 

Kommer bli en kul utmaning

 

Okey låter ju jävligt svårt! =D Dock plussade han ju fint under förra omgången så det kanske är möjligt detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...