Shahin86 Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2006 HUR MÅNGA SEXOR FINNS DET I KORTLEKEN !??!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hur många fyror finns det i leken???? FFS Poker Balance 4395.00 Och han är reggad i 2 st just nu, så han måste plussa ca 550 till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4240.00 reggad i 2, han måset vinna 700 till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4007.50 Han är reggad i 3, måste vinna 13 sycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Matchen mot Bengson va kall, bet 80% av stacken o sen fold för all in. men jag antar att han bara var asdålig. Poker Balance 4152.50 reggad i 1 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 3997.50 reggad i 3 stycken. Han måste vinna 11 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 IP_On_U: heyshanin is heyscrewed Vill inte antigaista, men det var faktiskt roligt. Han har dock fortfarande bra chans att klara det, vinner han 15 av 20 nu så ere klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4065.00 reggad i 2 stycken, måste vinna 992€ till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 3987.50 Reggad i 3 stycken, Han måste vinna upp till 5057 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4132.50 reggad i 3 stycken, han måste alltså vinna 10 till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Shahin har bett om extra tid för att starta om datorn, och snälla som vi är går vi med på det. Ny deadline idag: 00:05. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4282.50 startar om datorn nu, så inga spel igång. Han måset vinna 10 fler än han förlorar innan klockan 00.05 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4040.00 reggad i 3 stycken, blir nog svårt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4107.50 reggad i 2 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4020.00 reggad i 3 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Jag och Morbo spelar söndagsturneringara n så hinner inte rapportera så mkt, men han måste vinna ca 1k på 50 minuter, uppdaterar om det blir någon spänning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Vet inte exakt hur många han måste vinna men det är typ 15 stycken. Det ser i princip omöjligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Balance 3602.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2006 Får erkänna mig besegrad... Orkar inte med nån kommentar just för tillfället, ska nog ta mig nåt o dricka... Jag äör ganska trött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Bra kämpat faktiskt, imponerad av att du orkade spela så mkt, även om det blev slaskigt på slutet men det är ju förståeligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Faktiskt, vi sa det tidigare, ingen av oss trodde på förhand att du skulle spela så mycket per dag. Väl kämpat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2006 Orkar med en kommentar faktiskt, jag är sjukt besviken. För jag har ju spelat ett ex antal HU, men jag är inte ens trött, inte ens snudd på trött. Skulle kunna lira 12 timamr till utan problem. Sen hade jag 3 matcher kvar till vinst och två personer som satte en sexa på river för vinst eller nåt, så det var så sjukt nära. Runt kl 20 så sa alla att allt är lugnt och jag tog för givet att jag skulle ro hem det, kunde inte se hur jag kunde misslyckas. Det är väl misstaget som avgjorde, förutom det faktum att vilket kort som helst kan komma på turn/river. Jag orkar nog ta mig till Sviten nu, känner för nåt starkt (= Shit happens, får reflektera mer vöer det här när man kommer hem igen. Sist men itne minst... Tack för allt stöd, det har faktiskt varit enormt. Tack även Heypoker för allt dom har gjort, alla försök med riggen, gick tydligen inte hem. (= Peace ut i ett par timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Vi glider förbi sviten sen om vi bustar ur våra nät-turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hur ska ni tajta nötproffs åka ut ur en turnering utanför ITM liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hur ska ni tajta nötproffs åka ut ur en turnering utanför ITM liksom Får vi 3 ggr pengarna på att vi åker utanför ITM, jag satsar 100k sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts