Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här kan ni ge och önska strukturer och pris på månadsfinaler!

24Mars

660kr KILLER

Startchips: 10 000

Blinds: 20min

28April

550kr fria rebuys + 1 addon t om level 6

Blinds: 15min

27Maj

Shorthanded 660kr Freezeout

Såhär kommer de närmsta månadsfinaler se ut! Om det inte blir för mycket gnäll då ändrar vi till någon annan struktur och prisklass!

Postad
  kentAA säger:
Här kan ni ge och önska strukturer och pris på månadsfinaler!

24Feb

800kr Freezeout

Startchips: 20 000

31Mars

28April

660kr KILLER

27Maj

550kr fria rebuys+ 1 addon t om level 6

Såhär kommer de närmsta månadsfinaler se ut! Om det inte blir för mycket gnäll då ändrar vi till någon annan struktur och prisklass!

vad sägs om att försöka köra en liknande turnering som i Ludvika 2000+200 nån gång i framtiden?????

Postad
  Citat

31Mars

Varför inte köra typ: 330 + fria rebuys t.o.m en viss level + 1 addon?

550 kan jag tänka mig blir lite saftigt för vissa.. (Mig inräknat hoho)

Bara ett förslag! Som kommer att locka mer folk kanske..?

Postad
  jannemarcus säger:

vad sägs om att försöka köra en liknande turnering som i Ludvika 2000+200 nån gång i framtiden?????

Vi har funderat på att lägga in en lite större turnering i höst/vinter/vår. Det krävs ganska mycket planering bakom en sån. Välkommen med förslag hur vi ska lägga upp en. Vilka som ska vara turneringsledare, stå i baren, ta bort biljardborden, sätta upp tillbaka biljardborden, stolar, marker, bord, datum då alla kan, inte dubbelboka med någon större turnering i närheten osv..

Citat
Varför inte köra typ: 330 + fria rebuys t.o.m en viss level + 1 addon?

550 kan jag tänka mig blir lite saftigt för vissa.. (Mig inräknat hoho)

Bara ett förslag! Som kommer att locka mer folk kanske..?

Valfritt att köpa in sig flera gånger, och blir det fler inköp för att vi sänker summan, tror inte det. Men jag ska prata med de andra som är med och bestämmer, din röst är hörd ;)

Postad

Jag anser att vi ska behålla inköpen som dom är på finalerna, med tanke på att det är just en månadsfinal. Vi vill ju ha olika inköp så det passar alla. Nu ligger det ju på mellan 100-400 under vanliga turneringar och så 1 gång i månaden lite dyrare.

Däremot skulle jag kunna tänka mig att om intresset finns kunna köra satellit till månadsfinalen på Tisdagen före varje final. På det sättet skulle vi nog fylla upp några platser till. Är värt att titta på iaf. Kanske 120kr med fria rebuys nu inför denna månadsfinal med 800kr inköp.

Alla förslag tas upp inom styrelsen och pratas igenom!

/RiverApa

Postad
  EyeQue säger:

Däremot skulle jag kunna tänka mig att om intresset finns kunna köra satellit till månadsfinalen på Tisdagen före varje final. På det sättet skulle vi nog fylla upp några platser till. Är värt att titta på iaf. Kanske 120kr med fria rebuys nu inför denna månadsfinal med 800kr inköp.

Det låter inte som en dum idé!

Sen det där med att det kostar 550:- att lira är väl inget som hindrar mig.

Man är väl med å slaskar ändå så! :D

Postad
  Bergenbauer säger:

Det låter inte som en dum idé!

Sen det där med att det kostar 550:- att lira är väl inget som hindrar mig.

Man är väl med å slaskar ändå så! :D

hehe det vet jag väl Bergenbauer...

Nä men självklart kommer vi titta lite på satellit frågan, för dessto fler spelare har ju chansen att spela.

Postad
  EldorKB säger:

Ser mkt intressant ut, ska försöka komma hem tills dess :D 20 000 MARKER!! Hur fan ska ni få av mig dom? Går nog inte.

Ganska lätt, genom några enkla utdragningar ;)

• 3 weeks later...
Postad

Tydligen var 800kr för dyrt och vi hade valt fel dag att lägga vår Februarifinal. Nästa Final är mars killer, hoppas fler är intresserade då det bara kostar 660kr..... Kul om ni kunde tycka till lite :roll:

Postad
  kentAA säger:
Tydligen var 800kr för dyrt och vi hade valt fel dag att lägga vår Februarifinal. Nästa Final är mars killer, hoppas fler är intresserade då det bara kostar 660kr..... Kul om ni kunde tycka till lite :roll:

Blir nog bra det där kentAA! :heart:

• 3 weeks later...
Postad
  kentAA säger:
28April

27Maj

Shorthanded 660kr Freezeout

Vi slopar dessa pga att vi ska ha vår första Staffpoker 500VIP Tour den 12 Maj :club::diamond::heart::spade: Några åsikter, trodde inte det heller 8-)