macwiz Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Tänkte sätta in lite nya friska slantar nu och skulle vilja ha lite råd kring det. Vill spela CG $1/$2 FL, samt turningar, främst SnG. Kraven på CG är att det ska gå att spela flera bord. Rakeback och/eller en schysst bonus är inte fel. Har funderingar på Bet365 för CG och PokerStars för turneringarna. Har redan lite $ på NordicBet, är det någon större skillnad mellan NB och Bet365? Citera
Heartland Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 personligen gillar jag ju sng's på heypoker. cg's har jag dock inte spelat så mycket där, då det är lite sämre med sh-bord. Citera
Kenan83 Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Lirar också på prima (på grund av bra rakeback) men det är ont om 1/2 bord allså. nu står jag i kö till det enda bordet som finns uppe (med spelare) och igår kväll fanns det 4 bord uppe som mest typ Är också på jakt efter en ny sajt Har aldrig haft problem att hitta bord på party, funderar på at t byta till de. Citera
macwiz Postad 4 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2006 Party blir det inte, har sån otur där Hade också lite funderingar på Unibet, det är ju dessutom PM-kval där nu... Citera
Recommended Posts