Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
gå allin, sen gör du rebuy....sen har du dubbla stacken.

om han inte förlorar handen vill säga.

Jo, osynat och du får dubbla stacken, och du blir synad och vinner får du 3 dubbla, om du blir synad och förlorar är du kvar på startstack.

Postad
Vadå? Så man går all-in, ingen synar men under tiden har man gjort en rebuy och vips så har man dubblat stacken?

Jo, fast du får den ju inte gratis om man säger så...

Annars är ju 72o tricket ett annat känt trix.

Postad
Har lite svårt att förklara när jag spelar 10 bord samtidgt,

men testa er fram.....GL

Det är ju jätteroligt. Snart är stars fullt med glada svenskar som går all-in och klickar och svär. :)

Postad

Såhär ligger det till.

På stars och Party kan man under rebuyturneringar köpa in sig när man har noll chips.

Går man allin i en hand räknar buggprogramet att man har noll chips och kan därför snabbt göra en rebuy medans handen körs. Detta leder till att man kan rebuya även om man har hur mycket chips som helst:)

Postad
och vad är 72o tricket??

//Matte

Går allin.

Hoppas att ingen synar.

Visar bluffen.

Sen är det bara att tömma bordet på pengar när alla är på Tilt.

OBS! Detta trick fungerar även på andra pokersidor!

Postad

Jävla tryck det blev på den här tråden! Coolt!

Grejen är att det inte funkar för mig. Exakt NÄR ska man göra rebyen? Varje gång jag försöker så blir det bara"u already have maximum blablabla". Måste finnas nått EXAKT tillfälle, eller nått sånt, när man ska trycka på den o den kanppen typ.

Postad
Jävla tryck det blev på den här tråden! Coolt!

Grejen är att det inte funkar för mig. Exakt NÄR ska man göra rebyen? Varje gång jag försöker så blir det bara"u already have maximum blablabla". Måste finnas nått EXAKT tillfälle, eller nått sånt, när man ska trycka på den o den kanppen typ.

Kanske du ska prova på Party

Postad
och vad är 72o tricket??

//Matte

Går allin.

Hoppas att ingen synar.

Visar bluffen.

Sen är det bara att tömma bordet på pengar när alla är på Tilt.

OBS! Detta trick fungerar även på andra pokersidor!

ha ha ha jag förstår. Den måste provas :-)

Postad

Det maste goras med stil. Jag antar att du snackar cashgames. Nar du gatt all-in ska du snabbt som fan gora rebuyen - innan motstandaren hinner agera. Det ar nyckeln till allt.

Tank pa att inte bara trycka ok nar du rebuyar utan ocksa trycka i ratt cirkel for maxintaget och sen pa ok.