Verbal__Kint Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hej Jag har lirat på nätet i lite drygt ett år, enbart på Ladbrokes och hela tiden varit en vinnande spelare. Jag spelar på Ladbrokes lägsta nivåer när det gäller SnG´s så lirar jag på 2,30$ (visst skottar jag lite på högre nivåer ibland ) och CG lirar jag 0,10/0,20 men inte så mycket då jag suger rätt hårt på CG. Jag har grindat ihop 1000$ och cashat ut allt utom 100$ och börjat om för att ha lite koll på mitt lir. Nu till min fråga. Att lira 5$ SnG´s på ladbrokes är ju inte helskönt då raken är skyhög, 20%. Men att lira ihop rulle till 10$ nivå där raken bara är 10% tar ju en evighet? Tycker ni att man ändå skall ta steget via 5$ eller kanske byta site? Finns det siter som har 5$ där raken inte äter upp en? Tacksam för svar. VK Citera
Rotoroberts Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hur många spelare är det vid de Sit'n'Gos du kör, vad är det för förstapris? Citera
Verbal__Kint Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag kör enbart SH (5 på Ladbrokes) 2 pris platser 1:a= 7$ (4,70$ vinst) 2:a= 3$ (0,70$ vinst) Citera
johansen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Prima har $5+$0.5. Men har för mig att ladbrokes också har $0.5 i rake? Eller är det bara på 10 platsers SnG? Citera
Myssion Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 PokerStars har 5+0.5. Everest har ju också 5+0.5, och där finns nog de sämsta spelare jag har skådat någonsin, fransoser, sydamerikaner och italienare som tror att det är Uno de spelar... EDIT: (Everest är 6-manna) Pacific har ju 8+0.8, men det är 20-manna, vilket kräver något större rulle ändå, då det kan gå längre mellan vinsterna. Citera
Verbal__Kint Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 Everest låter ju kanon...men jag suger ju iofs på UNO ger det mig -EV? Tackar och bockar för svar! Citera
Verbal__Kint Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 Men har för mig att ladbrokes också har $0.5 i rake? Eller är det bara på 10 platsers SnG? Det måste det vara för på SH borden kör de 5+1$ Citera
Recommended Posts