Gå till innehåll

Bra bonusar för små bankrullar?


Quiding

Recommended Posts

 

Jag förstår inte riktigt denna bunus kan man sätta in 50$ och sedan få en bonus på 100$ när man har spelat 500 raked hands? Och räcker det att man är med och har fått kort för det ska räknas eller måste man vara med och bidra till potten eller hur funkar det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag förstår inte riktigt denna bunus kan man sätta in 50$ och sedan få en bonus på 100$ när man har spelat 500 raked hands? Och räcker det att man är med och har fått kort för det ska räknas eller måste man vara med och bidra till potten eller hur funkar det?

Det räcker med att få kort. Raken måste vara på minst 25 cent (potten ska alltså vara fem dollar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är nog bara väldigt trött men va betyder

 

c) Spela poker för minst $50 i totala insatser (se din pokerhistoria genom att använda playcheck).

 

Det står på Bet365 om deras bonus...

Totala insatser???

Och på Bet365, behöver man ha någon kod när man registrerar sig?

 

Tack!

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet måste ha den absolut enklaste bonusen att fixa.

Se Sportingbet tråden för sign-up erbjudande.

men då ska man spela på $1/2....jag har försökt leta mig igenom bonusdjungeln för att hitta bra bonusar men den enda jag lyckats med är partys...är bonusarna bara för erfarna spelare som spelar på högre limitar? tycker det på nåt sätt rimmar illa med signup bonus..borde det inte vara ett sätt att locka ALLA spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet måste ha den absolut enklaste bonusen att fixa.

Se Sportingbet tråden för sign-up erbjudande.

men då ska man spela på $1/2....jag har försökt leta mig igenom bonusdjungeln för att hitta bra bonusar men den enda jag lyckats med är partys...är bonusarna bara för erfarna spelare som spelar på högre limitar? tycker det på nåt sätt rimmar illa med signup bonus..borde det inte vara ett sätt att locka ALLA spelare?

 

du behöver _INTE_ lira den på 1/2 blinds

jag clerade alla 300$ på .25/.50 för 3-4 dagar sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet måste ha den absolut enklaste bonusen att fixa.

Se Sportingbet tråden för sign-up erbjudande.

men då ska man spela på $1/2....jag har försökt leta mig igenom bonusdjungeln för att hitta bra bonusar men den enda jag lyckats med är partys...är bonusarna bara för erfarna spelare som spelar på högre limitar? tycker det på nåt sätt rimmar illa med signup bonus..borde det inte vara ett sätt att locka ALLA spelare?

 

Fel. Du kan välja vilken limit du vill även om det står fel i deras info.

Alltså, du stoppar in 200$ och får totalt 300$ bonus efter 500 raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Närå, inget långkok här inte. Körde väl en 3-4 bord några kvällar och nätter, gick väldigt smidigt faktiskt. Om ni inte har fattat det ännu, så är det en jämrans bra bonus just pga att den kan clearas på microlimit, där om du har lite otur, inte förlorar så värst mycket pengar. :D

 

Efter 100 händer trillar ju 30 dolores av den ena bonusen in som syns som pending, så då vet du ju ungefär hur du ligger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...