Gå till innehåll

Martinspoker.com - Reload, 100% till €200


Myssion

Recommended Posts

to jan 12 Kreditkortsinsättning € 200.00

sö jan 15 Insättningsbonus € 200.00

 

Fungerade då iallafall, med 600 VIP./i]

 

200€, 100% max låter trevligt. Vad är det för kod på den?

Utbetalning direkt man nått upp till 600vip eller vad? Enormt bra isåfall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, nice :P tänkte också cleara sign up bonusen dära :D Men vet du om jag kan fixa reload bonusen samtidigt som sig upen lr? Behövs bara 3000vip då för båda

Tacksam för svar / nygren

 

Då har man fått bonusen utbetald, riktigt skönt med €1000 för 3000 VIP (gjorde nån reload undertiden också). Kan verkligen rekomendera er att göra den, ni som inte gjort den än!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, nice :P tänkte också cleara sign up bonusen dära :D Men vet du om jag kan fixa reload bonusen samtidigt som sig upen lr? Behövs bara 3000vip då för båda

Tacksam för svar / nygren

Hi,

 

Kindly note that it is indeed possible to do two bonuses at the same

time.

The VIP points will be calculated towards both bonuses.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

Så lät det tidigare från supporten, jag antar att det fortfarande gäller. Men det är givetvis inget jag kan garantera, men det funkade bra för mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo dom gäller fortfarande och koden är som sagts...decreload

 

dock: "you tried to use the 'decreload' bonus posted on these forums (which was never posted on their site, was infact a bonus on offer at another B2B site and only 'worked' on depositing because of a software glitch). And they haven't paid it. Good. Why should they?"

 

Så antingen har du tur eller så får du ingen bonus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, tack

 

Okey, nice :P tänkte också cleara sign up bonusen dära :D Men vet du om jag kan fixa reload bonusen samtidigt som sig upen lr? Behövs bara 3000vip då för båda

Tacksam för svar / nygren

Hi,

 

Kindly note that it is indeed possible to do two bonuses at the same

time.

The VIP points will be calculated towards both bonuses.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

Så lät det tidigare från supporten, jag antar att det fortfarande gäller. Men det är givetvis inget jag kan garantera, men det funkade bra för mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

novreload håller jag på att cleara i detta nu, fick i allafall vid insättningen ett besked om att 200 euro skulle utbetalas efter 600 vip. Men de stämmer tydligen inte? vart fick du den infon ifrån Albert?

 

Precis som Espen skrev. Jag råkade skriva in deposit istället för reload. Ber om ursäkt om det orsakat problem.

 

 

 

EDIT: Skit i det jag har skrivit ni andra som inte satt in cash. Jag har mixat ihop någon av koderna. EN av dem har fungerat för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...