Illuminated Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hur gör man när man använder VMware för att kunna regga sig på tex. Multi och Empire ? har programmet i datorn jag använder för tillfället, men vet inte hur det fungerar. Finns det nån det nån snäll, teknisk och tålmådig människa här som har lust att lägga ner några minuter på att förklara för mig ? Tackar på förhand. Citera
lappmail Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 VMWare är magi! Mkt kortfattat så kan du installera ett nytt operativsystem (win2k, XP, Linux eller annat) i ditt befintliga operativsystem. På så sätt ser Multi, Empire etc din VmWaredator som en annan fysisk dator. Räcker det så? Annars kan jag ta den långa varianten också. Citera
bzkt Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket! har för mig att någon skrev en liten guide i den tråden förut. Eller så tänkte jag göra det men gjorde det aldrig. Citera
Illuminated Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 Har gjort en sån där virituell pc med operativsystem mm. och vet att man ska ta ett screenshot, den knappen har jag hittat. Men hur får man tex. Multipoker att se att det är en ren dator? Citera
lappmail Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 kan du surfa från den virtuella? I såfall är det ju bara att installera mulitipoker där och registrera dig. Citera
Illuminated Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 Ska prova, återkommer med resultat och ev. fler frågor, tack Citera
tikhal Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Nu borde det väl vara lugnt med flera kontotn ? Party splittade ju från multi för ett tag sen. Citera
kydyl Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Nu borde det väl vara lugnt med flera kontotn ? Party splittade ju från multi för ett tag sen. Ja, men sen köpte party multi och ska på sikt integrera multis spelare i partyplattformen. Citera
Recommended Posts