Aeis Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Råkade skriva kortnummer istället för kontonummer! Fick ett mail av nordicbet idag att de behöver mitt kontonummer... Har nu skickat kontonumret på mailen. Men tror ni att jag behöver vara orolig över att jag råkade fylla i kortnumret inne på deras sida när jag skulle ta ut? Citera
Doc Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Råkade skriva kortnummer istället för kontonummer!Fick ett mail av nordicbet idag att de behöver mitt kontonummer... Har nu skickat kontonumret på mailen. Men tror ni att jag behöver vara orolig över att jag råkade fylla i kortnumret inne på deras sida när jag skulle ta ut? Nummer som nummer. Du kan nog bara lugn. Jag har angett mina kreditkortsnummer på Internet under många många ( > 10) år och aldrig råkat ut för några problem. Tror riskerna är överdrivna och antagligen bra mycket större då du lämnar ifrån dig kortet på krogen. Citera
kfluffie Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Har Nordea och där kan man skapa nya Engångs-VISA-nr som endast går att använda en gång. Har aldrig använt det (är inte heller så orolig över att någon ska kapa mitt kortnr och handla friskt för dom kan nog inte handla friskt med mitt kapital. Hur som helst så kolla om du kan skapa ett Engångsnr om du är orolig i framtiden. Måste sluta skriva nu, floppa nötflushen! Citera
Benganiolo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Aeis Skulle också ta ut från NB igår. och idag fick jag ett mejl om att dem skulle ha mitt kontonummer och cleearingnummer... samma problem kanske Citera
Aeis Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Säkert många som gjort fel på det där. hehe en liten tröst att tänka så iaf Citera
Recommended Posts